Мета та завдання технологічної освітньої галузі, її реалізація через навчальні предмети у початковій школі. Аналіз навчальних програм

Додано: 21 лютого
Предмет:
8 запитань
Запитання 1

Хто засновник НУШ-1?

варіанти відповідей

Савченко

Шиян

Костенко

Запитання 2

Хто створив НУШ-2

варіанти відповідей

Костенко

Шиян

Савченко

Запитання 3

У НУШ-1 (Савченко) інтегруються чотири галузі

варіанти відповідей

громадянська,

історична, природнича та збережувальна.

громадянська,

історична, природнича та мистецька

історична,соціальна, природнича та збережувальна

Запитання 4

Навички -це

варіанти відповідей

автоматизований компонент діяльності, вироблений у

процесі вправ

 такий рівень володіння, який потребує незначного контролю свідомістю, характеризується недостатньою стійкістю до різних негативних впливів; 

здатність чи компетентність людини виконувати певний вид роботи на певному якісному рівні. Видатні здібності можна вважати «талантом».

Запитання 5

виберіть правильне позначення терміну:

Методичні прийоми-це

варіанти відповідей

складові елементи методу або

окремих дії учителя та учнів

складові елементи методу або

окремих дії учителя та учнів, спрямовані на досягнення навчально-виховної

мети,розвиток психічної діяльності.

складові елементи методу або

окремих дії учителя та учнів, спрямовані на досягнення навчально-виховної

мети.

Запитання 6

Функції методів навчання (оберіть вірну відповідь):



варіанти відповідей

 виховна, організаційна, емоційна, естетична, навчальна, розвивальна.

 виховна, організаційна, стимулюючо-мотиваційна, контрольно-корегуюча, розвивальна.

виховна, організаційна, стимулюючо-мотиваційна, контрольно-корегуюча, навчальна, розвивальна

Запитання 7

Інструктаж – це



варіанти відповідей

сукупність методів навчання, спрямованих на пояснення мети, завдань, послідовності і прийомів виконання трудового завдання та окремих трудових операцій, які необхідно засвоїти учням.

метод, що дозволяє сформувати в учнів знання та вміння, які володіють високим ступенем переносу і можуть застосовуватись у нових трудових ситуаціях

автоматизований компонент діяльності, вироблений у процесі вправ

Запитання 8

Демонстраційні методи можна об'єднати в такі групи:

варіанти відповідей

-демонстрація об"єктів і процесів, що вивчаються в натуральному

вигляді (натуральні наочні посібники);

- демонстрація картин і графічних зображень (образотворчі наочні

посібники);

- демонстрація кінофільмів, діапозитивів і діафільмів;

- демонстрація прийомів роботи.


- демонстрація картин і графічних зображень (образотворчі наочні

посібники);

- демонстрація кінофільмів, діапозитивів і діафільмів;


- демонстрація картин і графічних зображень (образотворчі наочні

посібники);

- демонстрація кінофільмів, діапозитивів і діафільмів;

- демонстрація прийомів роботи.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест