Методи дослідження природи, обладнання

Додано: 12 вересня 2020
Предмет: Природознавство, 5 клас
Тест виконано: 913 разів
11 запитань
Запитання 1

Спостереження -це

варіанти відповідей

 Визначення форми, розмірів,кольору тіл за допомогою органів чуття

Вивчення тіл та явищ природи в спеціально створених умовах 

Дослідження завдяки мірним приладам

Запитання 2

Назвіть прилад та науку, що вивчають за допомогою нього:

варіанти відповідей

телескоп , астрономію

мікроском, біологію

 компас, географію

Запитання 3

Позначте прилад, що вимірює атмосферний тиск

варіанти відповідей
Запитання 4

Виберіть лабораторне обладнання для вивчення природи

варіанти відповідей

лійка, штатив, компас

колби, годинник, пальник

  пробірки, колби, штатив

Запитання 5

Годинник для вимірювання ......, а лупа для вивчення ......

варіанти відповідей

довжини, тіл малих розмірів

  часу , тіл малих розмірів

 часу, температури

Запитання 6

Вибери прилади, що мають шкалу

варіанти відповідей

 термометр, лінійка, секундомір

 термометр, пальник, лупа

термометр, лійка, секундомір

Запитання 7

Експеримент – це вивчення тіл і явищ у

     

варіанти відповідей

звичних для них умовах існування

штучно створених умовах

у звичних та спеціально створених умовах

Запитання 8

Еталон – це

        

варіанти відповідей

приклад для наслідування

мірило, зразок

одиниця виміру

Запитання 9

Виберіть із переліку вимірювальні прилади (кілька відповідей)


варіанти відповідей

телескоп

мікроскоп

терези

рулетка

колба

штатив

Запитання 10

У якому переліку зібрані назви лабораторного обладнання?


варіанти відповідей

телескоп, мікроскоп, мірний циліндр, пробірки

лінійка,годинник, термометр, терези

колба, ступка з товкачиком, лабораторний штатив, мірний циліндр.

Запитання 11

Школярі визначали, у якій воді – теплій чи холодній – краще розчиняється цукор. Якими методами вивчення природи вони скористались?


варіанти відповідей

спостереження

вимірювання

експеримент

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест