Методичні підходи до навчання дітей з порушенням слуху.

Додано: 28 березня 2023
Предмет:
Тест виконано: 21 раз
4 запитання
Запитання 1

Дітей, в яких збереглося мовлення після втрати слуху називають

варіанти відповідей

Глухонімі

Глухі

Пізньоглухші

Туговухі

Запитання 2

Визначте критерії, які виділяють групи дітей з порушенням слуху:

варіанти відповідей

Глухі (ранооглохші), глухі ( пізньооглохші), слабочуючих з розвиненою мовою, слабочуючих З глибоким мовним недорозвиненням.

Пізньоглухі, приглухуваті, туговухі

Глухі, відсталі, туговухі, слабочуючи

Слабочуючих З глибоким мовним недорозвиненням, слабочуючих з розвиненою мовою, сліпі

Запитання 3

Державні стандарти загальної середньої освіти розроблено відповідно до рівнів освіти

варіанти відповідей

Державний стандарт початкової загальної освіти: перший цикл, другий цикл;

Державний стандарт базової середньої освіти

Державний стандарт профільної середньої освіти

Державний стандарт для дітей з порушенням слуху

Запитання 4

Назвіть чинник, який не впливає на швидкість засвоєння матеріалу дитиною з порушенням слуху

варіанти відповідей

Вік, в якому втрачено вслух;

Ступінь тяжкості порушення;

Середовище проживання дитини;

Час, коли розпочато комплекс на допомогу дитині

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест