Методика навчання додавання та віднімання, множення і ділення.

20 запитань
Запитання 1

Який прийом використовують при розв’язуванні прикладу 72 : 6?

варіанти відповідей

розклад на зручні доданки

ділення числа на добуток

підбору числа

розклад на розрядні доданки

Запитання 2

У якому класі вводять назви компонентів дії додавання:

варіанти відповідей

у 1 класі

у 2 класі

у 3 класі

у 4 класі

Запитання 3

Назвіть усі прийоми додавання виду 32 + 56

варіанти відповідей

порозрядне додавання, послідовне додавання

послідовне додавання, частинами, округлення

порозрядне, послідовне додавання, способом округлення

способом округлення чисел

Запитання 4

Яка основа письмового віднімання двоцифрових чисел?

варіанти відповідей

порозрядне віднімання, починаючи з одиниць нижчих розрядів;

віднімання суми від числа;

віднімання числа від суми;

порозрядне віднімання, починаючи з десятків.

Запитання 5

Як учні здійснюють перевірку виконання письмового віднімання?

варіанти відповідей

перевіркою додаванням;

множенням;

діленням;

частинами

Запитання 6

На основі якої дії пояснюють конкретний зміст дії множення?

варіанти відповідей

віднімання;

ділення;

додавання;

додаванням однакових доданків.

Запитання 7

У якому класі починають вивчати табличне множення?

варіанти відповідей

1клас;

2 клас;

3 клас;

4клас

Запитання 8

На основі якого типу простих задач ознайомлюють учнів із дією ділення?

варіанти відповідей

ділення на рівні частини;

ділення на вміщення;

знаходження невідомого;

ділення на рівні частини, ділення на вміщення;

Запитання 9

Яку групу термінів використовують для читання виразів із дією

віднімання?

варіанти відповідей

відняти, мінус, збільшити;

відняти, мінус, зменшити, знайти різницю;

відняти, зменшити, знайти частку;

відняти, мінус, зменшити.

Запитання 10

Назвати теоретичну основу обчислення:

21 · 4, 320 · 3

варіанти відповідей

множення числа на суму;

множення суми на число;

множення числа на добуток;

розклад множника на розрядні доданки.

Запитання 11

Назвати теоретичну основу обчислення:

3 · 24,

варіанти відповідей

множення числа на суму;

множення суми на число;

множення числа на добуток;

на основі переставної властивості.

Запитання 12

На якому етапі вивчення теми: «Ділення з остачею» можна учням запропонувати вправу виду: ...... : ...... = 6 (ост.......).

варіанти відповідей

етапи підготовки до вивчення теми;

етап ознайомлення з темою;

етап закріплення теми;

етап удосконалення знань учнів з теми.

Запитання 13

На якому етапі вивчення теми: «Ділення з остачею» можна учням запропонувати вправу виду: Чи правильно виконано ділення з остачею:

69 : 8=8 (ост.5).

варіанти відповідей

етап підготовки до вивчення теми;

етап ознайомлення з теми «Ділення з остачею»;

етап закріплення теми;

етап удосконалення знань учнів з теми;

Запитання 14

Використовуючи залежність між зміною результатів і компонентами дій встановити правильність твердження: «Якщо ділене збільшити у два рази, а дільник зменшити у чотири рази то…..»:

варіанти відповідей

частка зменшиться у 2 рази;

частка збільшиться у 8 разів;

частка зменшиться у 6 разів;

частка збільшиться у 4 та 2 рази.

Запитання 15

Використовуючи залежність між компонентами і результатами дій у початковому курсі математики, вибрати правильні твердження:

1) щоб знайти ділене треба частку поділити на дільник.

2) щоб знайти дільник треба ділене помножити на частку.

3) щоб знайти від’ємник треба від зменшуваного відняти різницю.

4) щоб знайти ділене треба частку помножити на дільник.

5) щоб знайти дільник треба ділене поділити на частку.

варіанти відповідей

1,4,5

2, 3, 4

3, 4, 5;

1,2,5.

Запитання 16

На етапі узагальнення про залежність між компонентами і результатами дій у початковому курсі математики, визначити істинність такого твердження:

Якщо зменшуване і від’ємник зменшити на 10, то різниця:

варіанти відповідей

не зміниться;

зменшиться на 20;

збільшиться на 10;

збільшиться на 20.

Запитання 17

На етапі закріплення нумерації багатоцифрових чисел учні визначають кількість розрядних одиниць у числі. Виберіть правильну відповідь до запитання: « Скільки всього сотень у числі 27503?»

варіанти відповідей

двісті сімдесят п’ять;

п’ять;

двадцять сім;

дві тисячі сімдесят.

Запитання 18

Формуючи поняття про буквені вирази, учням пропонують завдання записати сполучний закон додавання. Виберіть правильний запис.

варіанти відповідей

а+b=b+ a;

(a+b)+c=a+(b+c);

(a+b)·c=ac+bc;

а+b+с = (а+b)·с

Запитання 19

Який основний спосіб обчислення виразів виду 81:27?

варіанти відповідей

спосіб підбору

використання властивості ділення числа на добуток

використання властивості ділення суми на число

використання властивості послідовного ділення

Запитання 20

При виконанні яких завдань учні засвоюють конкретний зміст дії додавання?

варіанти відповідей

на об’єднання елементів двох множин

На декартів добуток двох множин

на доповнення елементів однієї множини до іншої

на знаходження різниці двох множин

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест