Який прийом використовують при розв’язуванні прикладу 72 : 6?
У якому класі вводять назви компонентів дії додавання:
Назвіть усі прийоми додавання виду 32 + 56
Яка основа письмового віднімання двоцифрових чисел?
Як учні здійснюють перевірку виконання письмового віднімання?
На основі якої дії пояснюють конкретний зміст дії множення?
У якому класі починають вивчати табличне множення?
На основі якого типу простих задач ознайомлюють учнів із дією ділення?
Яку групу термінів використовують для читання виразів із дією
віднімання?
Назвати теоретичну основу обчислення:
21 · 4, 320 · 3
Назвати теоретичну основу обчислення:
3 · 24,
На якому етапі вивчення теми: «Ділення з остачею» можна учням запропонувати вправу виду: ...... : ...... = 6 (ост.......).
На якому етапі вивчення теми: «Ділення з остачею» можна учням запропонувати вправу виду: Чи правильно виконано ділення з остачею:
69 : 8=8 (ост.5).
Використовуючи залежність між зміною результатів і компонентами дій встановити правильність твердження: «Якщо ділене збільшити у два рази, а дільник зменшити у чотири рази то…..»:
Використовуючи залежність між компонентами і результатами дій у початковому курсі математики, вибрати правильні твердження:
1) щоб знайти ділене треба частку поділити на дільник.
2) щоб знайти дільник треба ділене помножити на частку.
3) щоб знайти від’ємник треба від зменшуваного відняти різницю.
4) щоб знайти ділене треба частку помножити на дільник.
5) щоб знайти дільник треба ділене поділити на частку.
На етапі узагальнення про залежність між компонентами і результатами дій у початковому курсі математики, визначити істинність такого твердження:
Якщо зменшуване і від’ємник зменшити на 10, то різниця:
На етапі закріплення нумерації багатоцифрових чисел учні визначають кількість розрядних одиниць у числі. Виберіть правильну відповідь до запитання: « Скільки всього сотень у числі 27503?»
Формуючи поняття про буквені вирази, учням пропонують завдання записати сполучний закон додавання. Виберіть правильний запис.
Який основний спосіб обчислення виразів виду 81:27?
При виконанні яких завдань учні засвоюють конкретний зміст дії додавання?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома