Методика навчання інформатики

Додано: 6 квітня 2021
Предмет:
Тест виконано: 70 разів
10 запитань
Запитання 1

З мережею Інтернет учні знайомляться у:

варіанти відповідей

1 класі

2 класі

3 класі

4 класі

Запитання 2

Виконавець - це

варіанти відповідей

виконавче управління базами даних

суб'єкт абстрактного мислення в спеціальній програмі початкової школи

той об'єкт (або суб'єкт), для управління якими складається алгоритм

виконання нескладного пошуку текстів та зображень

Запитання 3

Під час ознайомлення учнів із поняттям комп'ютерної мережі набувають таких вмінь та навичок:

варіанти відповідей

знають правила безпечної роботи в Інтернеті та дотримуються їх

отримують уявлення про комп'ютерні мережі, веб-сторінки, їх адресу, посилання

команди алгоритму виконуються послідовно, з точною фіксацією моментів закінчення виконання однієї команди і початку виконання наступної.

дається уявлення про словесний спосіб подання команд, його властивості й інші способи (жести, сигнали)

зберігають результати пошуку

використовують посилання для навігації веб-сторінки

властивість "точності" команд можна пояснити на основі аналогії з інструкцією, правилом, рецептом які людині даються для виконання різних життєвих завдань 

Запитання 4

Пошукові системи - це

варіанти відповідей

множину команд (елементарних дій), які виконавець розуміє і здатний їх виконувати

допомагає знайти необхідну інформацію у папці

Інтернет - хакери, які використовують інформацію користувачів

допомагають знайти інформацію в Інтернеті за характерним словом або фразою

Запитання 5

Алгоритм - це

варіанти відповідей

послідовність команд

послідовність у вивченні матеріалу

формування вміння моделювати 

це дія, яка триває певний час

Запитання 6

Дидактична гра -

варіанти відповідей

дана форма організації навчальної діяльності в початковій школі фактично не використовується

можна проводити з дітьми які вважаються невстигаючими, чи навпаки (краще) з тими, які добре встигають, щоб допомогти ще якіснішому їх розвитку, готувати їх до олімпіад 

гра, яка містить в собі освітню мету і спрямована на розв’язання конкретних задач навчання в ігровій формі

Запитання 7

характерні ознаки уроку такі:

варіанти відповідей

наявність певних освітніх, виховних і розвивальних завдань

добір конкретного навчального матеріалу і рівнів його засвоєння відповідно до поставлених завдань

досягнення поставлених цілей шляхом добору відповідних засобів і методів навчання

з навчальною метою передбачається невелика кількість команд у завданнях та прикладах

організація відповідної навчальної діяльності учнів

  формулювання актуалізують у свідомості школярів можливості збереження переробки та передання інформації

Запитання 8

Яка тривалість безперервної праці молодших школярів перед монітором комп’ютера? (2-4 класи)

варіанти відповідей

10 хвилин

15 хвилин

20 хвилин

25 хвилин

Запитання 9

Форматування- це

варіанти відповідей

процес вирізання непотрібної інформації

процес створення в ОС текстових та графічних файлів

процес розмітки диска на сектори і доріжки засобами ОС

процес перетягування одного об'єкта в інший

Запитання 10

В якій з казок можна помітити структуру алгоритму з розгалуженням?

варіанти відповідей

«Коза дереза»

«Рукавичка»

«Півник і двоє мишенят»

«Колобок»

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест