Гра з молодшими дітьми: «Як ти думаєш, яке у дитини буде обличчя, веселе чи сумне? Вона грає з малюками».
Дитина і мати з немовлям: «Як ти думаєш, яке обличчя буде в цієї дитини: сумне чи веселе? Вона гуляє зі своєю мамою і малюком»
Об'єкт агресії: «Як ти думаєш, яке обличчя буде у цієї дитини: веселе або сумне?»
Одягання: «Як ти думаєш, яке обличчя у цієї дитини: веселе або сумне? Вона одягається».
Гра зі старшими дітьми: «Як ти думаєш, яке обличчя у цієї дитини: веселе або сумне? Вона грає зі старшими дітьми».
Укладання спати на самоті: «Як ти думаєш, яке обличчя у цієї дитини: веселе або сумне? Вона йде спати».
Умивання: «Як ти думаєш, яке обличчя у цієї дитини: веселе або сумне? Вона у ванній».
Догана: «Як ти думаєш, яке обличчя у цієї дитини: веселе або сумне?»
Ігнорування: «Як ти думаєш, яке обличчя буде у цієї дитини: веселе або сумне?»
Агресивний напад: «Як ти думаєш, яке обличчя у цієї дитини: веселе або сумне?»
Збирання іграшок: «Як ти думаєш, яке обличчя у цієї дитини: веселе або сумне? Вона прибирає іграшки».
Ізоляція: «Як ти думаєш, яке обличчя у цієї дитини: веселе або сумне?»
Дитина з батьками: «Як ти думаєш, яке обличчя у цієї дитини: веселе або сумне? Вона зі своїми мамою і татом».
Їжа на самоті: «Як ти думаєш, яке обличчя у цієї дитини: веселе або сумне? Вона їсть».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома