Методика викладання мовленнєвого розвитку старших дошкільників

Додано: 17 березня 2021
Предмет:
Тест виконано: 165 разів
12 запитань
Запитання 1

Що є предметом вивчення методики розвитку мовлення?

варіанти відповідей

Процес оволодіння дітьми рідною мовою й навичками мовленнєвого спілкування в умовах цілеспрямованого педагогічного впливу;

процес самостійного оволодіння дітьми рідною мовою без втручання з боку дорослих;

процес формування пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку.

формування навичок спілкування в умовах нерегламентованих видів діяльності;

Запитання 2

У чому полягає мета методики розвитку мовлення

варіанти відповідей

Розробка на науково-педагогічній основі найбільш ефективних засобів, методів і прийомів розвитку мовлення, що підвищують успішність педагогічного впливу;

розробка мовних ігор і вправ;

розвиток навичок самообслуговування;

засвоєння дітьми способів словотвору.

Запитання 3

Яке функціональне навантаження лежить на групі «особистісних» характеристик мовлення?

варіанти відповідей

Засіб залучення до загальнокультурних, історичних цінностей народів світу;

засіб усвідомлення власного «Я»;

мова співвідношення своїх бажань із дійсністю;

умова корекції вищих психічних функцій.

Запитання 4

Із якою з наук гуманітарного циклу теорія і методика розвитку мовлення має найбільш тісний зв’язок?

варіанти відповідей

З історією дошкільної педагогіки;

психологією;

історією;

дошкільною педагогікою;

Запитання 5

Що перебуває в центрі уваги функціонального напрямку досліджень дитячої мови?

варіанти відповідей

формування навичок володіння мовою та її комунікативною функцією;

питання вдосконалення граматичної будови мови

проблема підготовки до навчання грамоти.

 Різні рівні системи мови;

Запитання 6

До якого віку у дитини з’являються перші слова?

варіанти відповідей

до 1 року;

до 6 місяців;

до 1,5 року

до 2 років

Запитання 7

Який з прийомів розвитку мовлення не зараховується до словесних прийомів?

варіанти відповідей

пояснення

показ

запитання

мовленнєвий зразок

Запитання 8

Яка з інструкцій до мовного завдання буде більшою міроюорієнтувати дитину на словесну творчу активність?

варіанти відповідей

придумай нову історію про....


повтори за мною...

згадай історію про..

розкажи мені про...

Запитання 9

У чому полягає суть планування роботи з розвитку мовлення?

варіанти відповідей

У проведенні діагностики розвитку дитини;

 вигадуванні мовних ігор;

у проектуванні становлення й розвитку мовлення дітей, прогнозуванні динаміки педагогічного впливу мовлення і його результативності;

в організації дидактичних ігор з дітьми.

Запитання 10

Яке визначення процесу сприйняття художньої літератури дає методика розвитку мови?

варіанти відповідей

Активний вольовий процес, який передбачає внутрішнє сприяння, переживання разом з героями

визначення жанру художніх творів;

розуміння змісту літературних творів.

пасивний процес слухання художнього тексту;

Запитання 11

Що характеризує перспективний вид планування роботи з розвитку мовлення?

варіанти відповідей

складається на місяць і більше (на рік);

вміщує конспект бесіди з дітьми.

 Ведеться з урахуванням пори року;

вміщує опис ходу заняття;

Запитання 12

Яке твердження, що стосується адаптації програми розвитку мовлення дітей до конкретних умов роботи у ДНЗ, є неправильним?


варіанти відповідей

на усіх етапах зберігається єдине програмове ядро.

протягом року дитина має не тільки засвоїти новий матеріал, а й закріпити вивчений;

розділи з розвитку мовлення представлені у програмі ізольовано, без урахування взаємозв’язку між ними;

Програма з розвитку мовлення має враховувати необхідність наслідування роботи у суміжних вікових групах

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест