Що є предметом вивчення методики розвитку мовлення?
У чому полягає мета методики розвитку мовлення
Яке функціональне навантаження лежить на групі «особистісних» характеристик мовлення?
Із якою з наук гуманітарного циклу теорія і методика розвитку мовлення має найбільш тісний зв’язок?
Що перебуває в центрі уваги функціонального напрямку досліджень дитячої мови?
До якого віку у дитини з’являються перші слова?
Який з прийомів розвитку мовлення не зараховується до словесних прийомів?
Яка з інструкцій до мовного завдання буде більшою міроюорієнтувати дитину на словесну творчу активність?
У чому полягає суть планування роботи з розвитку мовлення?
Яке визначення процесу сприйняття художньої літератури дає методика розвитку мови?
Що характеризує перспективний вид планування роботи з розвитку мовлення?
Яке твердження, що стосується адаптації програми розвитку мовлення дітей до конкретних умов роботи у ДНЗ, є неправильним?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома