Методика викладання української мови. КМР №1

Додано: 18 березня
Предмет: Українська мова, 4 клас
20 запитань
Запитання 1

Методика викладання української мови – це ...

варіанти відповідей

педагогічна наука.

методична наука.

розділ мовознавства.

психолого-педагогічна наука.

Запитання 2

Мовленнєва змістова лінія Державного стандарту передбачає  

варіанти відповідей

два види мовленнєвої діяльності.

три види мовленнєвої діяльності.

чотири види мовленнєвої діяльності.

не передбачає.

Запитання 3

Аудіювання як вид мовленнєвої діяльності передбачає

варіанти відповідей

уміти уважно слухати і розуміти текст.

уміти читати текст.

уміти слухати і читати.

уміти читати і розповідати.

Запитання 4

Навчання грамоти поділяється на

варіанти відповідей

один період.

два періоди.

три періоди.

не поділяється.

Запитання 5

Вивчення літер у букварний період навчання грамоти здійснюється

варіанти відповідей

у залежності від звуків: букви, що позначають голосні; букви, що позначають приголосні.

за принципом складності їх написання.

за принципом частоти вживання їх у писемному мовленні.

в алфавітному порядку.

Запитання 6

Основним завданням післябуквеного періоду навчання грамоти є

варіанти відповідей

читання.

розвивати писемне мовлення.

продовжити вивчення букв.

  

систематизувати знання, уміння й навички з читання і письма, здобуті першокласниками в добуквений і буквений періоди навчання грамоти.

Запитання 7

Розвивати мовлення – означає

варіанти відповідей

 проведення навчальних диктантів.

вивчення чистомовок, скоромовок.

написання переказів і творів.

вчити учнів правильно і доцільно, відповідно до норм літературної мови, користуватися всім арсеналом мовних засобів у процесі побудови зв’язних висловлювань.

  

Запитання 8

Комунікативний метод розвитку мовлення ґрунтується на

варіанти відповідей

вправах із підручника.

змістових лініях Державного стандарту початкової загальної освіти галузі «Мови і літератури».

теоретичній основі мови

функції мови, призначенні її бути засобом спілкування.

Запитання 9

В якому рядку учнями 1 класу правильно складено звукову модель до слова «буряк»?

варіанти відповідей

- 0 = = 0 - 

- 0 = 0 -

- 0 - = 0 -

- 0 - 0 -

Запитання 10

Учитель пропонує учням пояснити значення слова іде в таких реченнях:

Дощ іде. Літак іде на посадку. Урок іде. Людина іде.


Це робота із

варіанти відповідей

антонімами.

синонімами.

омонімами.

багатозначними словами.

Запитання 11

До якого із способів пояснення лексичного значення слів відносять такі прийоми: показ предметів, предметних чи сюжетних малюнків і відповідно пояснення вчителем?

варіанти відповідей

підбір синонімів.

найпростіший словотворчий аналіз.

пояснення значення слова шляхом демонстрації.

пояснення значення слова шляхом використання контексту.

Запитання 12

Підготовка руки дитини до письма здійснюється у  

варіанти відповідей

протягом трьох періодів оволодіння грамотою.

післябуквений період.

буквений період.

добуквений період навчання грамоти.

Запитання 13

Вибірковий диктант – це

варіанти відповідей

вид диктанту, який передбачає запис слів з орфограмами, що вивчалися на уроці під диктовку.

вид диктанту, який передбачає запис слів, словосполучень.

вид слухового чи зорового диктанту, який передбачає запис не повного тексту, а лише вибраних слів, словосполучень, що містять орфограми або граматичні форми з правил, які вивчаються.

вид контрольного диктанту, що має за мету перевірити знання учнів з розділу.

Запитання 14

Укажіть вправу, що не належить до вправ з розвитку зв’язного мовлення.

варіанти відповідей

Усний переказ прочитаного.

Списування; коментоване письмо.

Словесне малювання.

Письмові твори різних типів.

Запитання 15

Орфографічний розбір в початковій школі передбачає

варіанти відповідей

визначення будови слова.

визначення звуків і їх аналіз.

пояснення значення слова.

знаходження орфограми, співвідношення її з відповідним правилом.

Запитання 16

Із яким класом співвідноситься період навчання грамоти?

варіанти відповідей

Першим.

Другим.

Третім.

Четвертим.

Запитання 17

Які прийоми становлять підгрунтя основного методу навчання грамоти?

варіанти відповідей

Узагальнення та систематизації.

Аналізу та синтезу.

Аналізу та порівняння.

Бесіда, розповідь.

Запитання 18

Домінантним видом читання у початкових класах є

варіанти відповідей

мовчазне.

читання вголос.

читання в особах.

вибіркове читання.

Запитання 19

До якої групи методів належить бесіда?

варіанти відповідей

Словесних.

Практичних.

Наочних.

Репродуктивних.

Запитання 20

До дидактичних засобів навчання мови в початковій школі належать...

варіанти відповідей

слово вчителя, навчально-методичний комплекс, технічні засоби, посилення мотивації навчальної діяльності учнів.

слово вчителя, навчально-методичний комплекс, активізація навчальної діяльності учнів, нові інформаційні технології.

слово вчителя, навчально-методичний комплекс, технічні засоби, нові інформаційні технології. 

слово вчителя, посилення мотивації навчальної діяльності учнів, технічні засоби.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест