Чи терпляче ви чекаєте, доки інший закінчить говорити і дасть вам можливість висловитися?
Чи поспішаєте ви прийняти рішення до того, як зрозумієте сутність проблеми?
Чи слухаєте ви лише те, що вам подобається?
Чи заважають вам слухати співрозмовника ваші емоції?
Чи відволікаєтеся ви, коли співрозмовник висловлює свої думки?
Чи запам'ятовуєте ви замість основних моментів бесіди якісь несуттєві дрібниці?
Чи заважають вам упередження сприймати інформацію?
Чи припиняєте ви слухати співрозмовника, коли з'являються труднощі в розумінні його думки?
Чи займаєте ви негативну позицію щодо співрозмовника під час бесіди?
Чи завжди ви слухаєте співрозмовника?
Чи ставите ви себе на місце того, хто говорить, щоб зрозуміти, що змусило співрозмовника говорити саме так?
Чи берете ви до уваги той факт, що у вас із співрозмовником можуть бути різні погляди на предмети обговорення?
Чи припускаєте, що у вас і вашого співрозмовника може бути різне розуміння змісту уживаних слів?
Чи намагаєтеся ви з'ясувати причини суперечки, наприклад, різні точки зору, постановку питання?
Чи уникаєте ви погляду співрозмовника у бесіді?
Чи виникає у вас бажання перервати співрозмовника і вставити своє слово за нього, випередити його з висновками?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома