МетодикаМатематики-контрольна

Додано: 5 листопада 2021
Предмет:
Тест виконано: 283 рази
12 запитань
Запитання 1

Які змістові лінії включає програма з математики для 1-4-х класів?

варіанти відповідей

властивості та відношення предметів, лічба; геометричні фігури та їх властивості;

арифметичний матеріал, величини;

властивості та відношення предметів, лічба; числа та дії над ними; числові та буквені вирази; рівності, нерівності, рівняння; геометричні фігури та їх властивості, геометричні тіла; величини та одиниці величин;

числа, дії з числами; величини; математичні вирази, рівності, нерівності; сюжетні задачі; просторові відношення, геометричні фігури; робота з даними.

Запитання 2

Які змістові лінії відносяться до алгебраїчного матеріалу?

варіанти відповідей

числові та буквені вирази; рівність, нерівність, рівняння;

арифметичні дії;

нумерація;

величини, сюжетні задачі.

Запитання 3

Який тип уроків математики найпоширеніший в початковій школі?

варіанти відповідей

урок вивчення нового матеріалу;

урок закріплення знань, умінь і навичок;

комбінований;

уроку контролю та перевірки знань.

Запитання 4

На основі чого порівнюють предметні множини (поняття «більше-менше», «порівну – непорівну») в дочисловому періоді?

варіанти відповідей

перелічування предметів;

встановлення взаємно однозначної відповідності;

лічби;

на око.

Запитання 5

У якій послідовності вивчається нумерація чисел першого десятка?

варіанти відповідей

порівняння чисел, назва числа, місце числа в натуральному ряді;

назва числа, місце числа в натуральному ряді, утворення числа;

ознайомлення з числом і відповідною цифрою, порівняння чисел, склад числа;

ознайомлення з числом і цифрою, утворення числа, порівняння чисел в межах даного числа, склад числа.

Запитання 6

Як практикують введення поняття цифри?

варіанти відповідей

цифра – це число;

цифра має порядкове значення;

цифра – знак, яким позначають число на письмі;

цифра – кількісне значення числа.

Запитання 7

З якою метою з учнями проводиться гра «Яке число пропущено?»

варіанти відповідей

формування порядкової лічби;

засвоєння натуральної послідовності чисел;

закріплення знань про місце числа у натуральному ряді;

вивчення складу числа.

Запитання 8

У якому класі вводять назви компонентів дії додавання:

варіанти відповідей

у 1 класі;

у 2 класі;

у 3 класі;

у 4 класі.

Запитання 9

Які прийоми використовують для додавання чисел у межах 10?

варіанти відповідей

частками;

прилічуванням одиниці;

прилічуванням одиниці, частинами, на основі переставної властивості додавання;

частинами, властивостями додавання.

Запитання 10

Для віднімання чисел у межах 10 застосовують такі прийоми:

варіанти відповідей

відлічування по одиниці;

відлічування по одиниці, частинами, на основі зв’язку віднімання з додаванням;

частинами;

на основі складу числа.

Запитання 11

Яку групу термінів використовують для читання виразів із дією віднімання?

варіанти відповідей

відняти, мінус, збільшити;

відняти, мінус, зменшити, знайти різницю;

відняти, зменшити, знайти частку;

відняти, мінус, зменшити.

Запитання 12

Яке з тверджень використовують у початковій школі?

варіанти відповідей

прямокутники – це паралелограм, у якого всі кути прямі;

прямокутник – це чотирикутник, у якого всі кути прямі;

прямокутник – це геометрична фігура, у якої протилежні сторони рівні;

прямокутник – це геометрична фігура, у якої протилежні сторони паралельні.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест