В яких збірках зустрічається оповідь про "Євшан-зілля"?
Що таїться за рядками "Евшан-зілля"?
Хто жив у неволі у Києві?
Як звали князя Київського?
Що почав забувати хлопчик ?
Хто тужить за хлопчиком?
Кого послали за хлопчиком до Києва?
Який художній засіб використовує автор?
"Слухай, старче, ти шугаєш
Ясним соколом у хмарах,
Сірим вовком в полі скачеш..."
В якій землі послали шукати хлопчика?
Яку пісню просили заспівати хлопчику?
Що згадає хлопчик, понюхавши євшан-зілля?
Скільки йшов до Києва посланець?
Вставити потрібне слово.
"Та слова його хлопчину
Не вражають, бо забув вже
Він і батька, і _____________"
Що не вразило хлопця?
Який художній засіб використовує в тексті автор?
"Рідний степ - широкий, вільний,
Пишнобарвний і квітчастий -
Раптом став перед очима,
з ним і батенько нещасний..."
Вставити потрібне слово.
"Марна річ! Були і в тебе
_____-гудці народні,
Що співали - віщували
Заповіти благородні..."
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома