Мислення й свідомість. Формування поведінки й психіки людини.

Додано: 5 травня 2020
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 111 разів
12 запитань
Запитання 1

Процес адаптивної зміни індивідуальної поведінки на основі досвіду

варіанти відповідей

інстинкт

рефлекс

навчання

поведінка

Запитання 2

Відсмикування ноги при ударі молоточком по коліну є прикладом рефлексу:

варіанти відповідей

умовного

безумовного

штучного

запізнілого

Запитання 3

Умовний рефлекс формується за наявності:

варіанти відповідей

раніше невідомого умовного подразника

декількох безумовних стимулів, діючих одночасно

безумовного стимулу й умовного подразника, діючих одночасно

госрої необхідності задоволення потреби

Запитання 4

Центр сприйняття усного мовлення розташований:

варіанти відповідей

у лобній частці

скороневій

тім'яній

потиличній

Запитання 5

Засвоєння норм особистої гігієни є прикладом розвитку:

варіанти відповідей

звички

сконевій

навички

соціального інстинкту

Запитання 6

Однотипна неспецефічна відповідь організму, що виявляється при дії на нього різних подразників:

варіанти відповідей

афект

реакція

страх

стрес

Запитання 7

Потреба тварин у піклуванні про потомство є проявом:

варіанти відповідей

рефлексу

гальмування

навички

інстинкту

Запитання 8

У розвиток науки про вищу нервову діяльність людини зробили вклад:

варіанти відповідей

І М. Сеченов

Р. Декарт

З. Фрейд

І.П. Павлов

Запитання 9

Наведіть приклади понять, для срийняття яких необхідно логічне мислення:

варіанти відповідей

висновок

бутерброд

(14* 7) + 1

кохання

Запитання 10

До ознак флегматичного темпераменту належить:

варіанти відповідей

незворушність

говіркість

байдужість

пасивність

Запитання 11

До ознак холеричного темпераменту належить:

варіанти відповідей

рухливість

плаксивість

говіркість

агресивність

Запитання 12

Для швидкого (парадоксального) сну є характерні ознаки:

варіанти відповідей

дельта - ритм енцефалограми

тета - ритм енцефалограми

сновидіння

відсутність сновидінь

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест