Мистецтво орнаменту. 10 кл.

Додано: 12 травня 2022
Предмет: Трудове навчання, 10 клас
Тест виконано: 86 разів
12 запитань
Запитання 1

Коли виникли орнаменти?

варіанти відповідей

виникли в 19 столітті

в примітивному вигляді у древнійших народів нашої планети.

виникли в 13-17 столітті

на початку нашої ери

Запитання 2

Що прикрашали люди орнаментами?

варіанти відповідей

повсякденне життя,та їжу.

 прикраси інтер'єра і екстер'єру будівель, при створенні тканин, меблях, всілякого начиння і інших виробів

Запитання 3

Що можна вважати,однією з форм синтезу в мистецтві?

варіанти відповідей

можуть служити будь які форми сучасних автомобілів та літаків,та їх інтерєрів.

можуть служити форми будь якої сільскогосподарської техніки та обладнання,і т.д.

можуть служити будь-який предмет прикладного мистецтва з орнаментованою поверхнею, різні види одягу з тканин з орнаментованим малюнком і т. д.

Запитання 4

Без чого неможливий творчий процес створення витвору мистецтва?

варіанти відповідей

неможливий без наявності спеціальних приспособ та верстатів і програмування

неможливий без створення спеціальної презентації та портфоліо.

неможливий без використання знань і досвіду попередніх поколінь

Запитання 5

Які спецефічні риси ставали невід'ємною складовою нового стилю?

варіанти відповідей

Риси емоційного стану художника чи скульптора.Думки та переживаня в житті художника,перетворюються в художні витвори мистецтва.

 Орнаменти Відродження, барокко і рококо, ампіру і модерна об'єднує здатність чітко виразити приналежність стилю незалежно від того, на яких творах архітектури або декоративно-прикладного мистецтва вони виявляються, будь де меблі, одяг або фасади і інтер'єри нових споруд.

Запитання 6

Що э показником стилю,при огляді створеного мистецького витвору?

варіанти відповідей

лакофарбове покриття,з ефектами старіння

оформлення в нових сучасних стилях,арт деко,сучасна класика,мінімалізм,хай тек,лофт,фюжин,фунціоналізм.

орнамент що зноходиться на поверхні предмета

Запитання 7

Що робить більш значним внутрішній світ людини?

варіанти відповідей

Творчий підхід до створення мистецького виробу,в всіх напрямках життя людини.

Творче освоєння декоративно-орнаментального мистецтва попередніх епох збагачує практику сучасних художників і архітекторів.

Орнамент - частина матеріальної культури суспільства

Запитання 8

Звідки орнамент черпає свої мотиви?

варіанти відповідей

з мрій про навколишнє середовище,та матиматичний розрахунків,та комп ютерних спеціальних програм,що створюють орнименти любих стилів.

з геометрії, фауни, флори; вони можуть бути підказані контурами людського тіла або навколишніх предметів

Запитання 9

Яким буває орнамент?

варіанти відповідей

графічним, мальовничим, скульптурним, за формою - геометричним або рослинним, іноді приймає фантастичні форми; в нього можуть бути включені зображальні мотиви

буває не насиченим тьмяним,рідкою ритмикою зображення,та плутаниною,в поєднанні стилю.

Запитання 10

Які є орнаменти?

варіанти відповідей

прекрасний,художній,кольровий,безкольорний,змістовний,насичений,

стильний.класичний,графічний,математичний.повітряний,майбутній.

технічний,символічний,геометричний,рослинний,фантастичний,тваринний,пейзажний,астральний

Запитання 11

Всі орнаментальні малюнки по їх зображальних можливостях поділяються на три вигляду

варіанти відповідей

мальовничий,насиченинофунциональний,технікопрактичний

орнаментозображальний,орнаментонезображальний,орнаментокомбінований

стилізований,оглядовий,зручний

Запитання 12

На чому засновуються статичні композиції і орнаментальні мотиви?

варіанти відповідей

динамічні раппортние малюнки, в порівнянні зі статичними малюнками, значно більш різноманітні за композиційним рішенням.

на принципі симетрії, подібності, динамічні - на принципі асиметрії, неоднаковості, зіставлення різних характеристик мотивів 

Позитивний результат роботи художника-орнаменталиста багато в чому залежить від знання ним законів побудови орнаментальної композиції і умілого використання цих законів в своїй роботі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест