Захоплення і насильне приєднання чужої території до країни-агресора - це..... (оберіть правильну відповідь)
Політика відмови США від втручання у світові справи поза межами американського континенту у міжвоєнний період....це...(оберіть правильну відповідь)
Відмова країни від участі у збройних конфліктах та надання допомоги воюючим сторонам - це ....(оберіть првильну відповідь)
Із запропонованого переліку пріорітетів у зовнішньополітичній діяльності оберіть ті, що були притаманні США у міжвоєнний період
Із запропонованого переліку пріорітетів у зовнішньополітичній діяльності оберіть ті, що були притаманні Великобританії у міжвоєнний період
Із запропонованого переліку пріорітетів у зовнішньополітичній діяльності оберіть ті, що були притаманні Франції у міжвоєнний період
Із запропонованого переліку пріорітетів у зовнішньополітичній діяльності оберіть ті, що були притаманні Німеччині у міжвоєнний період
Із запропонованого переліку пріорітетів у зовнішньополітичній діяльності оберіть ті, що були притаманні Італії у міжвоєнний період
Із запропонованого переліку пріорітетів у зовнішньополітичній діяльності оберіть ті, що були притаманні СРСР у міжвоєнний період
Із запропонованого списку країн оберіть ті, що стали вогнищами війни у світі у 30-х роках ХХ століття
Кому з політичних діячів міжвоєнного світу належали ці слова?
"... Моєю програмою було усунення Версалю..... Немає іншої людини, яка б так часто не заявляла про свої задуми, як я, а писав я завжди одне - скасувати Версаль..."
Політика поступок Великобританії та Франції експансіоністським діям фюрера Німеччини А. Гітлера отримала назву....
Про які дії політиків Європи прем'єр-міністр Великобританії Уінстон Черчіль говорив: "... Вони могли обрати або війну, або ганьбу. Вони обрали ганьбу і отримали війну...."
Як події із запропонованого переліку відбулися у 1936 році?
Яка із перелічених подій відбулася раніше за інші?
Із запропонованого переліку понять оберіть ті, що харатеризують втрати Німеччини за умовами Версальського договору
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома