Міжнародні відносини наприкінці ХІХ на початку ХХ ст.

Додано: 19 квітня 2021
Предмет: Всесвітня історія, 9 клас
Тест виконано: 67 разів
19 запитань
Запитання 1

Серед переліку країн оберіть ті, які входили до Антанти (три варіанти)

варіанти відповідей

Росія

Франція

Німеччина

Велика Британія

Італія

Австро – Угорщина

США

Запитання 2

Серед переліку країн оберіть ті, які входили до Троїстого союзу

варіанти відповідей

Росія

Франція

Німеччина

Велика Британія

Італія

Австро – Угорщина

США

Запитання 3

Оберіть дату утворення " Троїстого союзу"

варіанти відповідей

1882

1904

1907

1879

Запитання 4

Вкажіть рік, коли Антанта стала потрійною

варіанти відповідей

1882

1907

1904

1879

Запитання 5

Яка країна на початку XX ст. відмовилася від політики "блискучої ізоляції"

варіанти відповідей

Німеччина

Велика Британія

Італія

Франція

Запитання 6

Локальні війни на зламі століть велись з метою

варіанти відповідей

 Посилення військового авторитету

Збільшення торгівлі

Переділу колоніальних володінь

Поширення своєї релігії

Запитання 7

Яка країна виявилася лідером у «гонці озброєнь» на початку ХХ ст.?

варіанти відповідей

Німеччина

Росія

Велика Британія

Франція

Запитання 8

Встановіть хронологічну послідовність подій

А. Перша Балканська війна

Б. Англо – бурська війна

В. Створення Троїстого союзу

Г. Марокканський конфлікт

варіанти відповідей

ВБГА

АБВГ

ГВБА

БВАГ

Запитання 9

Оберіть термін до визначення: "пропагування переваги одного народу (нації) над іншими народами (націям) й обґрунтування «права» на дискримінацію та пригнічення інших націй"

варіанти відповідей

мілітаризм

шовінізм

колоніалізм

націоналізм

Запитання 10

Засновниками "Еntente cordiale" (Союзу "Сердечної угоди" - згодом просто "Антанти") були ...

варіанти відповідей

Російська імперія

Франція

Австро-Угорщина

Німеччина

Велика Британія

Італія

Запитання 11

Коли відбулася англо-бурська війна?

варіанти відповідей

1877-1878 рр.

1899—1902 рр.

1904-1905 рр.

1905-1907 рр.

Запитання 12

Який регіон Європи називали "пороховою діжкою Європи"?

варіанти відповідей

Піренеї

Балтику

Середземномор'є

Балкани

Запитання 13

Першою війною за переділ світу була:

варіанти відповідей

американо-іспанська війна 

англо-бурська війна 

російсько-японська війна

японсько-китайська війна

Запитання 14

Яка країна була головним суперником Японії на міжнародній арені на початку ХХ ст.:

варіанти відповідей

Китай

Росія

Німеччина

США

Запитання 15

Встановіть послідовність подій:


А утворення Антанти

Б утворення Троїстого союзу

В балканські війни

Г утворення "Союзу трьох імператорів"


Вкажіть варіант, в якому події розташовано в хронологічній послідовності

варіанти відповідей

В Б А Г

Б А Г В

Г Б А В

Г А В Б

Запитання 16

Союз Німеччини, Австро-Угорщини та Росії в 1873 - 1887 рр. мав назву:

варіанти відповідей

"Союз трьох імператорів"

"Священний союз"

Троїстий союз

Антанта

Запитання 17

Встановіть відповідність між терміном та його характеристикою:

1 Мілітаризація

2 анексія

3 експансія

4 геополітика


А політика спрямована на військово-політичну могутність держави і домінуючу роль географічних чинників у захопленні чужих територій

 

Б дії держави спрямовані на нарощування військової потужності країни


В прагнення тієї чи іншої держави до захоплення нових територій, ринків, джерел сировини


Г військово-політичний союз Великої Британії, Франції, Росії


Д насильницьке приєднання державою території іншої держави 


Вкажіть варіант, де вказано правильну відповідність

варіанти відповідей

1 А 2 Б 3 Д 4 Г

1 Б 2 Д 3 В 4 А

1 В 2 В 3 Б 4 А

1 Б 2 В 3 Б 4 Г

Запитання 18

Яка держава у ході майбутньої світової війни прагнула захопити Південь України та Крим

варіанти відповідей

Османська імперія

Німеччина

Австро-Угорщина

Велика Британія

Запитання 19

Нащадків голландських, французьких і німецьких поселенців на півдні Африки,  з якими Велика Британія вела війну у 1899–1902 рр., називали:

варіанти відповідей

сипаї

пуни

бури

янкі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест