Міжнародні відносини наприкінці XIX - XX ст.

Додано: 5 квітня 2021
Предмет: Всесвітня історія, 9 клас
Тест виконано: 550 разів
12 запитань
Запитання 1

В якому році було завершино утворення Антанти?

варіанти відповідей

1899 р.

1900 р.

1904 р.

1907 р.

Запитання 2

Прискорене накопичення запасів зброї та військової техні­ки; якісне й кількісне суперництво у військовій силі між країнами, які протистоять одна одній це ....

варіанти відповідей

Анексія

Винайдення нової зброї

Озброєння країни

Гонка озброєнь

Запитання 3

Коли розпочалася Друга Балканська війна?

варіанти відповідей

1911 р.

1912 р.

1913 р.

1914 р.

Запитання 4

Яка країна на початку XX ст. відмовилася від політики "блискучої ізоляції"?

варіанти відповідей

Велика Британія

Німеччина

Японія

Франція

Запитання 5

Які країни утворили Антанту (три правильні відповіді)

варіанти відповідей

Росія

Франція

Італія

Велика Британія

Японія

Австро-Угорщина

США

Німеччина

Запитання 6

Які країни утворили Троїстий союз? (три правильні відповіді)

варіанти відповідей

Росія

Франція

Японія

Італія

Велика Британія

Австро-Угорщина

Німеччина

США

Запитання 7

В якому році було утворено Троїстий союз?

варіанти відповідей

1879 р.

1882 р.

1904 р.

1907 р.

Запитання 8

Вкажіть на якому малюнку зображено "Союз трьох імператорів"

варіанти відповідей
Запитання 9

Вкажіть на якому малюнку зображено країни Антанти

варіанти відповідей
Запитання 10

Бочка з порохом на цьому малюнку символізує

варіанти відповідей

Німеччину

Балкани

Ельзас та Лотарингію

Близький Схід та Передню Азію

Запитання 11

На початку ХХ століття Україна...

варіанти відповідей

виступала об'єктом міжнародних відносин

перебувала у повній залежності від країн Антанти

виступала суб'єктом міжнародних відносин

не розглядалася як об'єкт та суб'єкт міжнародних відносин

Запитання 12

напередодні першої світової війни територіальні претензії щодо Західноукраїнських земель мала

варіанти відповідей

Німеччина

Росія

Італія

Османська імперія

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест