Міжнародні відносини наприкінці XIX -на початку ХХ ст.

Додано: 14 квітня 2022
Предмет: Всесвітня історія, 9 клас
Тест виконано: 84 рази
7 запитань
Запитання 1

Питання №1 Яка країна зберігала за собою статус "володарки морів" і "майстерні світу"?

варіанти відповідей

А) Німеччина




Б) Велика

Британія

В) Франція

Г) Австро-Угорщина

Запитання 2

Питання №2 Етнічна близькість народів, нестабільне становище монархії, прагнення здобути підтримку німецькоії дипломатії в експансії на Балканах, зростання економічної залежності від Німеччини спонукали.........(назва держави) до зближення з Німечиною.

варіанти відповідей

А) Австро-Угорщину

Б) Францію

В) Російську імперію.

Г) Британську імперію.

Запитання 3

Питання №3 Створення якого військово-політичного блоку поклало початок розколу Європи на ворогуючі військові угрупування?

варіанти відповідей

А) Союз трьох імператорів

Б) Троїстий союз

В) Антанта

Г) Союз Південнослов`янських країн

Запитання 4

Питання №4 Який регіон наприкінці ХІХ століття було прийнято називати "пороховою діжкою Європи"?

варіанти відповідей

А) Росію

Б) Османську імперію

В) Балкани

Г) Австро-Угoрщину 

Запитання 5

Питання №5 Вкажіть країни, що у різний час намагалися розіграти "Українську карту"

варіанти відповідей

А) Росія

Б) Німеччина

В) Австро-Угорщина

Г) Велика Британія

Д) Франція 

Запитання 6

Питання №6. Коли сформувався військово-політичний союз Великої Британії, Франції та Росії?

варіанти відповідей

А) 1904-1906 рр.

Б) 1904-1907 рр.

В) 1905-1907 рр.

Г) 1905-1908 рр.

Запитання 7

Питання №7. З англійського журналу "Сатердей рев,ю"(1897 р.) О. фон Бісмарк уже давно визнав, що ... в Європі існують дві великі непримиренні, спрямовані одна проти одної сили, дві великі нації, яким хотілося б увесь світ перетворити на своє володіння та правити з нього торговельну данину .... Про які дві сили (держави) йдеться?

варіанти відповідей

А) Англія та Росія

Б) Англія та Німеччина

В) Франція та Англія

Г) Росія та Німеччина

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест