Міжнародні відносини наприкінці XIX — на початку XX ст.

Додано: 19 квітня 2023
Предмет: Всесвітня історія, 9 клас
Тест виконано: 438 разів
11 запитань
Запитання 1

Укажіть держави, які входили до складу Антанти.

1. Німецька імперія

2. Австро-Угорщина

3. Російська імперія

4. Велика Британія

5. Італія

6. Франція

варіанти відповідей

2, 3, 6

3, 4, 6

1, 2, 5

1, 2, 4

Запитання 2

У якому році було укладено "Троїстий союз"?

варіанти відповідей

1883 р.

1885 р

1887 р.

1882 р.

Запитання 3

"Пороховою діжкою Європи" у 19 ст. називали:

варіанти відповідей

Ютландський півострів

країни Скандинавії


Балканський півострів

країни "Троїстого союзу"

Запитання 4

Найшвидшими темпами мілітаризація відбувалась у

варіанти відповідей

Франції

Італії

Німеччині

Росії

Запитання 5

З якою метою на зламі століть велися локальні війни?

варіанти відповідей

переділу колоніальних володінь

збільшення торгівлі;

посилення військового авторитету;

поширення своєї релігії на захоплені землі.

Запитання 6

Що хотів підкреслити карикатурист своєю карикатурою на Троїстий союз?

варіанти відповідей

Сердечність угоди

Нерівноправність Німеччини

Нерівноправність Італії

Особливе становище Росії

Запитання 7

Який конфлікт був визначальним у міжнародних відносинах наприкінці ХІХ ст?

варіанти відповідей

франко-німецький

австро-російський

англо-німецький

англо-французький

Запитання 8

Подальше існуванння Союзу трьох імператорів стало неможливим через конфлікт:

варіанти відповідей

Росії та Німеччини

Австро-Угорщини та Німеччини

Росії та Австро-Угорщини

Англії та Франції

Запитання 9

Укажіть хронологічні межі італійсько-турецької війни

варіанти відповідей

1907-1908 рр.;

1911-1912 рр.;

 1905-1911 рр.;

1909-1912 рр.

Запитання 10

Яка колоніальна імперія була найбільшою на початку XX ст.:

варіанти відповідей

Франція

Англія;

Німеччина;

Росія.

Запитання 11

Проти якої країни вели війну США наприкінці ХІХ ст.?

варіанти відповідей

Франції

Британії

 Іспанії

Російської імперії

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест