"Міжособистісна професійно-педагогічна комунікація"

Додано: 8 квітня
Предмет:
10 запитань
Запитання 1

Професійно-педагогічна комунікація є 

варіанти відповідей

складним видом педагогічної діяльності, спрямованої на навчання, виховання й розвиток особистості, і потребує відповідальності. Основними її функціями є термінальні, тактичні, операційні.

сукупність істотних, відносно стійких властивостей

особистості, що сприяють успішному прийому, розумінню, засвоєнню,

використанню й передаванню інформації

організація навчально-виховної діяльності на основі сприйняття, засвоєння, використання й передачі інформації з різних джерел

Ефективність її залежить від можливості вимірювання, дозування інформації.

Запитання 2

Скільки існує рівні комунікації вчителів та учнів?

варіанти відповідей

4

6

8

2

Запитання 3

 Педагогічні функції комунікації:

варіанти відповідей

 — інформаційна;

— пізнавальна ;

— експресивна;

— управлінська;

—розвивальна;

— пізнавальна ;

— експресивна;

— управлінська;

—розвивальна;

— пізнавальна ;

— експресивна;

— тринувальна;

—розвивальна;

— пізнавальна ;

— експресивна;


Запитання 4

Інформацією є

варіанти відповідей

 змістовим виразником суспільних відносин.

відомості про навколишній світ, зміст будь-якого повідомлення, дані про щось.

дистанційне навчання, що передбачає комунікацію між викладачем і студентами

термінальні, тактичні, операціональні.

Запитання 5

Ознаки поняття культури професійного спілкування ...

варіанти відповідей

а) позитивність;

б) ефективність;

в) конфліктність;

д) деструктивність.

Запитання 6

Процес комунікації – це:


варіанти відповідей

а) це вміння конструктивно співпрацювати, здатність знаходити загальні інтереси, орієнтація на розвиток відносин, взаємний позитивний результат;

б) здатність адекватно сприймати співбесідника, вміння формувати та підтримувати позитивне відношення до інших на основі емпатії, співчуття;

в) смисловий та індивідуально-змістовий аспект соціальної взаємодії; обмін інформацією у різноманітних процесах соціальної взаємодії.

Запитання 7

Процес організованих вербальних і невербальних взаємодій, які виникають під час спілкування.

варіанти відповідей

інтеракція

інтеграція

професійне спілкування

характерна рольова позиція

Запитання 8

Дiалогiчному контакту "прибудова поруч" характерна рольова позицiя:

варіанти відповідей

а) позиція дитини;

б) позиція батька;

в) позиція дорослого.

Запитання 9

Вірно ствердження, що основою поділу спілкування на види є ступінь участі або неучасті у ньому мови?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 10

Модифікацією групового монологічного спілкування є:

варіанти відповідей

бесіда

диспут

лекція

практична

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест