Сукупність властивостей і характеристик товару (послуги), які дають можливість задовольняти певну потребу, називають ...
Можливий обсяг продажу товару при даному рівні цін за конкретний проміжок часу - це ..
Яка максимальна частка ринку, яку може займати одна фірма на безпечному (з нормальною ринковою конкуренцією) ринку?
Яка максимальна частка ринку, яку можуть займати чотири фірми на безпечному (з нормальною ринковою конкуренцією) ринку?
Основними принципами ринкових досліджень є:
З чого розпочинається збір інформації для дослідження?
Підприємство-виробник ковбасних виробів має намір вивести на ринок новий сорт ковбаси. Як відомо, споживачі неохоче змінюють прихильність до м’ясних виробів. Яким засобом просування найбільш доцільно скористатися виробнику?
Якщо споживач має повне розуміння про торговельну марку, її характеристики та конкурентні переваги, то він є:
Якщо споживач має обмежені знання про торговельну марку та її властивості, і він "губиться" у своїх виборах, то він є:
При збільшенні ціни на взуття з 150 грн. до 300 грн. попит на нього зменшиться з 50 до 40 пар. Чи еластичний попит за ціною 150 грн.?
Розрахувати (логічно подумайте по кожному компоненту) реальну місткість на ринку країни чіпсів, якщо відомо, що їх виробництво складає 100 тис. т., експорт – 15,5 тис. т., нелегальний експорт – 5 тис. т., контрафактне виробництво – 0,1 тис. т., легальний імпорт – 10,4 тис. т., контрабанда – 0,1 тис. т., залишки товарних запасів на складах підприємств-виробників – 3,7 тис. т., зменшення запасів товарів – 0,7 тис. т.
Система збору, обробки та аналізу інформації про ситуацію на ринку для прийняття обґрунтованих рішень називається ....
Сукупність умов, які характеризують співвідношення попиту і пропозиції на певні товари і послуги, називають ...
У певній галузі промисловості функціонує 10 компаній. Фірма 1 контролює 30% ринку, фірма 2 – 22%, та інші фірми порівну. Який коефіцієнт концентрації для чотирьох фірм цієї галузі?
Показник, який характеризує перспективи зміни попиту (у %) і визначається як відношення кількості покупців, які вже придбали товари, до загальної кількості споживачів, називається ...
Дослідження організації ставить за мету:
Актуальність інформації – це:
Первинний документ – це:
Які основні характеристики сегментації за географічним принципом?
Який аспект може бути включений в дослідження споживчого сприйняття торговельних марок?
Яка з наступних стратегій є складовою частиною дослідження розвитку торговельних марок?
Прогнози продажу блендера, отримані на основі експертних оцінок, суттєво відрізняються. За оптимістичним прогнозом буде продано 70 тис. од., за песимістичним – 44 тис. од., але найімовірніше на думку експертів буде продано 63 тис. од. Спрогнозуйте попит на плановий поточний рік.
Коли ціна товару А зменшилася з 12 до 9 грн, споживання товару Б змінилося з 100 до 90 од. Розрахувати коефіцієнт перехресної еластичності та визначити, якими є ці товари – замінниками або взаємодоповнювальними?
Яка з умов є найважливішою для успішного проведення ринкових досліджень посередників?
Яка основна мета ринкових досліджень посередників?
Представте, що ви керівник маркетингового відділу компанії, яка виробляє спортивне спорядження. Ваш бренд був на ринку протягом багатьох років і має солідну репутацію серед споживачів. Проте останнім часом ви помічаєте, що продажі знижуються, а конкуренти починають займати більший частку ринку. Які кроки ви зробите для дослідження бренду та покращення його позиції на ринку?
Яка основна мета дослідження бренду?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома