МНІМ

Додано: 22 жовтня 2020
Предмет:
Тест виконано: 5 разів
14 запитань
Запитання 1

Принцип комунікативності

варіанти відповідей

є провідним методичним принципом,який сприяє успішному досягненню головної мети навчання іноземної мови в навчальному закладах

реалізується у навчальному процесі з іноземної мови шляхом урахування індивідуально - психологічних

особливостей учня

дає можливість спрогнозувати труднощі у навчанні вимовної, лексичної і граматичної сторін іншомовного

мовлення у навчанні графіки і орфографії

Запитання 2

Перший тип уроків

варіанти відповідей

уроки, що спрямовані на формування навичок користування мовним матеріалом

 уроки, що спрямовані на розвиток мовленнєвих умінь. 

ознайомлення з новим ЛО та новим ГС та формування рецептивних граматичних навичок

Запитання 3

Другий тип уроків

варіанти відповідей

уроки, що спрямовані на формування навичок користування мовним матеріалом.

уроки, що спрямовані на розвиток мовленнєвих умінь. 

ознайомлення з новим ЛО та новим ГС та формування рецептивних граматичних навичок

Запитання 4

Структура уроку складаєтся з

варіанти відповідей

початку, мотивації навчальної діяльнсті,основної частини, заключної частини

актуалізації опорних знань,основної частини, підсумку

початку, основної та заключної частини уроку

Запитання 5

Головна мета планування

варіанти відповідей

науково – обґрунтована організація навчального процесу та досягнення засвоєння учнями програмового матеріалу з іноземної мови.

практичне опанування учнями умінь мовлення на рівні, достатньому для здійснення іншомовного спілкування в чотирьох видах мовленнєвої діяльності

Запитання 6

Головне завдання тематичного планування

варіанти відповідей

полягає в тому, як на даному конкретному уроці організувати процес навчання і виховання

визначення кінцевих цілей в результаті вивчення певної теми

Запитання 7

План - конспект з ІМ може бути

варіанти відповідей

коротким , розгорнутим, написаний іноземною мовою

коротким , розгорнутим, написаний українською мовою.

Запитання 8

Методи навчання дають відповідь на запитання

варіанти відповідей

"Чого навчити?"

"За допомогою чого навчити?"

“Як навчити?”

Запитання 9

Комплект для учня складається з

варіанти відповідей

підручник, книжка для читання, довідники, словники, вправи на друкованій основі.

посібники для позакласної роботи, набору фото- і відеопрограм, таблиць, макетів, збірника вправ

підручник, комп’ютерні програми, слайди, діафільмів, аудіо -, відеокасети,

таблиці,

Запитання 10

Аудіювання передбачає

варіанти відповідей

оволодіння учнями таким умінням, завдяки якому сприймається необхідна змістова інформація

формування вміння сприймати мовлення іншої особи як при безпосередньому спілкуванні, так і в звукозапису

щоб навчити учнів мовленнєвої взаємодії в межах заданої ситуації

Запитання 11

Освітня мета досягається шляхом

варіанти відповідей

освіти учнів засобами іноземної мови

особистого ставлення до культури у процесі оволодіння цією культурою

практичного опанування учнями умінь мовлення на рівні, достатньому для здійснення іншомовного спілкування в чотирьох видах мовленнєвої діяльності

Запитання 12

Розвиваюча мета передбачається розвиток в учнів

варіанти відповідей

готовності до участі в іншомовному спілкуванні

порівняння явищ іноземної мови, що вивчається, з рідною мовою

культури спілкування, прийнятої в сучасному цивілізованому

світі;

Запитання 13

Принцип посильності

варіанти відповідей

забезпечується у навчальному процесі з іноземної

мови створенням відповідних умов чуттєвого сприймання іншомовного

оточення

передбачає ретельний відбір навчального

матеріалу видів вправ з урахуванням рівня підготовки учнів

передбачає цілеспрямований відбір навчального

мовного і мовленнєвого матеріалу, який забезпечує розвиток пізнавльних

здібностей учнів

Запитання 14

Методика навчання іноземних мов

варіанти відповідей

це наука, яка вивчає цілі, зміст, методи навчання, а також способи навчання і виховання на матеріалі іноземної мови.



це акт взаємодії того, хто навчає з тим кого навчають з метою передачі одним і засвоєння іншим соціального досвіду

будь-яке складне явище, до якого входять численні елементи, котрі утворюють певну сукупність завдяки наявності між ними внутрішніх зв’язків, тобто система вправ, уроків



Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест