Множення 5, ділення на 5

Додано: 13 квітня 2020
Предмет: Математика, 2 клас
Тест виконано: 44 рази
15 запитань
Запитання 1

1.      Збільш 5 у 2 рази


варіанти відповідей

7;


3;



10.

Запитання 2

2. Збільш 9 у 5 разів


варіанти відповідей


4;



14;



45.

Запитання 3

3. Зменш 30 у 5 разів


варіанти відповідей


35;



25;



6.

Запитання 4

4. Збільш 35 на 5

варіанти відповідей


7;



40;



30.

Запитання 5

5. Добуток 45.Перший множник 5. Знайди другий множник.

варіанти відповідей


40;



50;


9.

Запитання 6

6. Ділене 15. Дільник 5. Знайди частку.


варіанти відповідей


20;



10;



3.

Запитання 7

7. Перший множник 5, другий 4. Знайди добуток.

варіанти відповідей


20;


24;



9.

Запитання 8

8. Які з чисел не є результатом множення числа 5:


варіанти відповідей


45, 40, 15;



24, 36, 16;



25, 30, 20;

Запитання 9

9. Обчисли і знайди правильний результат:

45 – 45 : 5 =


варіанти відповідей


36;



5;



1.

Запитання 10

10. Обчисли і знайди правильний результат:

5 х 3 – 15 =


варіанти відповідей


7;



18;


0

Запитання 11

11.Маса однієї цеглини 5 кг. Яка маса п’яти цеглин?


варіанти відповідей


10;



0;


25.

Запитання 12

12. За 4 м. тканини заплатили 32 гривні. Скільки коштують 5 метрів такої тканини?


варіанти відповідей


52;



40;



41.

Запитання 13

13. Ослик Моісей з'їв 5 морквинок, а богатирський кінь Юлій в 4 рази більше. Скільки морквинок з’їли вони разом.


варіанти відповідей


50;



25;



9.

Запитання 14

14. Дракон і Баба Яга збирали гриби. Дракон зібрав 40 лисичок. Баба Яга в  5 разів менше, ніж Дракон. На скільки Дракон зібрав більше лисичок ніж Баба Яга ?


варіанти відповідей


8;



32;



48.

Запитання 15

15. В деякому царстві, у деякій державі жив – був Соловей Розбійник. Одного разу він з'їв за сніданком 7 пиріжків, за обідом в 5 разів більше пиріжків, а за вечерею – стільки,скільки за сніданком і обідом разом. Скільки пиріжків з’їв Соловей за вечерею?


варіанти відповідей


77;


42;



84.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест