24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові та трицифрові. Розв"язування задач.

Додано: 28 квітня 2020
Предмет: Математика, 4 клас
7 запитань
Запитання 1

Довжина 1/4 стрічки - 12 см. Яка довжина всієї стрічки?


варіанти відповідей

48 см

3 см

3 м

48 мм

Запитання 2

Обчисли:

4 850 ⋅ 44 =

варіанти відповідей

312 300

213 040

215 400

213 400

Запитання 3

Обчисли:

2 417 ⋅ 236 =

варіанти відповідей

570 422

610 412

570 412

601 412

Запитання 4

Обчисли:

2 081 ⋅ 353 =

варіанти відповідей

734 953

734 593

704 593

743 393

Запитання 5

Обчисли вираз:

75 000 : 50 - 400 : 5 =

варіанти відповідей

2 400

1 020

1 420

1 480

Запитання 6

Один шофер перевіз самоскидом 720 ц піску, а інший - 640 ц. Перший шофер зробив на 2 рейси більше, ніж другий. Скільки рейсів зробив кожен шофер, якщо вантажність самоскидів однакова?

варіанти відповідей

17 і 16 рейсів

18 і 16 рейсів

14 і 16 рейсів

18 і 17 рейсів

Запитання 7

Знайди периметр і площу прямокутника, якщо

а = 67 м

b = 115 м

варіанти відповідей

Р = 564 м

S = 7 105 м2

Р = 364 м

S = 7 705 м2

Р = 554 м

S = 7 705 м2

Р = 364 м2

S = 7 705 м2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест