Виконайте множення: 2,6⋅3,4
Обчисліть значення виразу:
14,3 ⋅ 0,6 − 5,7 ⋅1,4
Чому дорівнює добуток:
9,54 ⋅ 1000 ?
Спростіть вираз і обчисліть його значення:
0,3а ⋅ 1,2, якщо а = 0,05
Турист подолав першу частину маршруту пішки зі швидкістю 2,1 км/год за 3,2 год, а другу частину - велосипедом зі швидкістю 10,4 км/год за 4,8 год. Шлях якої довжини подолав турист?
Човен плив 2,3 год за течією річки і 3,2 год проти течії. Який шлях подолав човен, якщо швидкість течії дорівнює 2,6 км/год, а власна швидкість човна - 19,7 км/год?
З одного села в протилежних напрямках одночасно вирушили два пішоходи. Один з них йшов зі швидкістю 2,7 км/год, а другий - 1,8 км/год. Якою буде відстань між ними через 1,2 год після початку руху?
З одного міста в одному напрямі одночасно виїхали два мотоциклісти. Один із них їхав за швидкістю 72,4 км/год, а другий - 63,8 км/год. Якою буде відстань між ними через 2,5 год після початку руху?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома