Знайди значення виразів
1)560 ÷ 80
2)720 ÷ 40
3)170 × 5
4)40 × 9
Знайди значення вираза зручним для тебе способом.
1200÷(50+10×10-90)=?
Постав дужки у виразах так, щоб їх значення збільшилися.
1)6 × 12 + 8 2)108 ÷ 9 – 6 3)45 + 21 × 9
Постав дужки у виразах так, щоб їх значення максимально зменшелася.
1)124÷2+4-3 2)(100+36)÷2+4-1 3)250÷5+5-5×5
Розв’яжи задачу.
На одній каруселі одночасно можуть покататися 5 дітей,
а на іншій — 7 дітей. Скільки дітей можуть покататися
на обох каруселях за 3 рази?
Знайди значення виразів.
1)(232 + 16 × 8) ÷ 40 × 67
2)(129 + 963 ÷ 3 + 180) ÷ 5
3)(23 × 4 + 654 + 254) ÷ 25
4)(700 – 123 × 5) ÷ 85 × 138
Порівняй
480 + 240 – 360 900 – 670 + 190
Розв'яжі задачу.
У парку розваг 4 паровозики
перевезли за тиждень 840 осіб.
Скільки пасажирів перевозив
1 паровозик за 1 день за одна-
кового заповнення вагонів?
Виконай арифметичні дії.
80 × (420 × 7 – 290 - 2500) ÷ 6 × 7 = ?
Розв'яжи задачу.
Прованс — область Франції, відома своїми
лавандовими полями та милом із лаванди.
У першій миловарні майстри щогодини виго-
товляють 15 кг мила, а в другій — 6 кг. Пер-
ша миловарня працювала 4 год, а друга —
2 год.
Скільки всього кілограмів мила зварили?
У школі 370 учнів та учениць. Чи знайдуться серед них
хоча б двоє дітей, які святкують день народження в один
і той самий день?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома