Тематичне групування слів; зіставлення лексем, різних за походженням; синонімізація; розмежування значень багатозначних слів – це прийоми:
Невдалий добір синонімів; сплутування різних за значенням, але близьких за звуковим оформленням слів (паронімів); уживання зайвих слів – це:
Розгорнутий опис фразеологізму; добір синонімічних варіантів фразеологізмів; використання контекстного оточення; етимологізація фразеологізмів – це прийоми:
Прийом, що допомагає засвоїти і систематизувати основні ознаки морфологічних і синтаксичних понять, – це:
У словах си-джу, при-кра-си-ти, юн-нат зустрічається тип орфограми:
Звуко-буквений аналіз слів; вправи для зорового сприймання навчального матеріалу; ускладнене списування – це види:
Вибрати з ряду слів одне, що відповідає певній ситуації; вилучити з ряду слів таке, що неадекватне певній ситуації; доповнити речення словами, що підходять за змістом – це:
Для виділення суфікса чи префікса в слові здобувачі освіти повинні:
Основна увага зосереджується на словах і морфемах, які становлять інтерес саме з погляду навчання правопису, у написанні яких можливі помилки, – це суть:
Засіб програмування розумових операцій, виконання яких приводить до правильного розв’язання граматичного завдання, – це:
Розбір слів як частин мови, утворення різних форм змінюваних слів, спостереження над уживанням паралельних морфологічних форм – це:
Поширення і скорочення речень; заміна одних синтаксичних сполучень іншими; складання речень за опорними словами або схемами; редагування речень – це:
І варіант: а – 1, 2, 3, 7, 8; б – 4, 5, 6, 9, 10.
II варіант: а – 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9; б – 6, 8, 10
– це зразки запису вправи:
Передбачає пояснення правопису орфограм у процесі запису тексту:
Успішне вироблення навичок виразного читання згодом позитивно впливає на навчання:
Визначення наголосу в словах; правильна літературна вимова з наголошеними і ненаголошеними голосними звуками; списування з фонетичним завданням; виразне читання текстів – це:
Урахування контексту слова, тлумачення слова, добір синонімів, антонімів, переклад іншою мовою – це:
Визначте, від якого слова й за допомогою яких засобів утворене певне слово; складіть ланцюжок спільнокореневих слів (у порядку їхнього творення); визначте спосіб творення слова – це:
Інформаційно-рецептивний, спонукально-репродуктивний, проблемний, спонукально-пошуковий – це:
Повний або частковий, усний або писемний, із застосуванням різних графічних символів, із підкресленнями різними видами ліній – це види:
Суть пояснювально-ілюстративного методу полягає в тому, що:
Елементом методу, засобом його реалізації, окремим пізнавальним актом є:
Специфічні прийоми роботи на уроках української мови – це:
Усний виклад учителем матеріалу, бесіда, спостереження учнів над мовою, робота з
підручником, метод вправ, створення проєктів – це:
У чому полягає сутність інтерактивного навчання української мови?
Під час якої бесіди учитель створює ситуацію пошуку, реалізує елементи проблемного навчання, спирається на раніше набуті знання учнів або на їхній досвід?
Який метод передбачає самостійне спостереження учнів за мовним матеріалом, аналіз, власні висновки та формулювання правила?
Методи ПРЕС, "Акваріум", "Ажурна пилка", "Два - чотири - вісім" - це методи ...
Прийоми "Знаю - хочу знати - дізнався", "Шість капелюхів", "Ромашка Блума", "Фішбоун" - це прийоми розвитку:
Створення п’ятирядкового неримованого вірша як форма швидкого способу аналізу, синтезу і узагальнення понять - це ...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома