Модель і структура козацької держави: територія, устрій, військо, судочинство.

Тест для поточного і швидкого зрізу знань( рекомендую застосувати функцію "тест в реальному часі"

Додано: 12 березня 2023
Предмет: Історія України, 8 клас
Тест виконано: 1616 разів
6 запитань
Запитання 1

Козацька держава періоду Б. Хмельницького мала такі ознаки: ( оберіть одну найточнішу характеристику.

варіанти відповідей

Політичну владу,

територію, власне військо


Політико-адміністративний устрій,

право, суд і судочинство, активну зовнішню політику.


Фінансову систему та податки,

соціальну структуру населення.

Все перелічене

Нічого із переліченого

Запитання 2

На звільнених територіях України та Запоріжжя влада перебувала в руках ...

варіанти відповідей

ко­зацької ради

гетьмана та старшини

народу

Запитання 3

З часом у руках гетьмана зосередилася необмежена 

влада. і він став називати себе «са­модержцем 

руським», посол Венеції говорив про нього як про 

«справж­нього государя», а керівник англійської революції 

Олівер Кромвель нази­вав його «імператором запорізьких 

козаків». Про кого йдеться?


варіанти відповідей

про Богдана Хмельницького

про Байду Вишневецького

про Івана Брюховецького

про Дем'яна Многогрішного

Запитання 4

Політична влада в Гетьманщині поділялася на : законодавчу і виконавчу , оберіть декілька правильно наведених прикладів виконавчих органів влади: :

варіанти відповідей

Генеральна рада

Гетьман



Генеральна старшина;


Генеральний писар;


Старшинська рада

Запитання 5

Стани поділялися на окремі соціальні групи, які розрізнялися правовим та еко­номічним становищем. До привілейованої групи належали:



варіанти відповідей

українська шляхта;



міщанство;



селянство;

козацька старшина;

Запитання 6

Оберіть правильний варіант пар відповідностей:

1.генеральний обозний -

2.генеральний хорунжий -

3.генеральний бунчужний -

- а). хранитель військової корогви:

- б). відав артилерією і військовим постачанням;

- в). хранитель гетьманського бунчука;


варіанти відповідей

1.-а) 2. -в) 3.- б)

1.-в) 2.-б) 3.- а).

1.- б). 2. - а.) 3. - в).

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест