Моделювання навчальної дисципліни. Навчальна програма курсу

Додано: 11 листопада 2020
Предмет:
Тест виконано: 2 рази
5 запитань
Запитання 1

У РДГУ функціонує відповідне Положення, яке грунтується на засадах __________ підходу і вільного _______ навчання та дозволяє студентам орієнтуватись на________ можливості та запити, розуміння свого місця в майбутній професійній діяльності, підвищення своєї конкурентоспроможності на ринку праці. Цим Положенням визначається процес формування ________ та механізми її реалізації.

варіанти відповідей

гуманістичного; індивідуального; програмові; навчальної програми;

гуманістичного; закритого; програмові; навчальної програми;

студентоцентрованого; творчого; індивідуальні;індивідуальної освітньої траєкторії;

студентоцентрованого; закритого; програмові;індивідуальної освітньої траєкторії;

Запитання 2

Обов'язкові блоки змісту навчальної дисципліни (С.. Смирнов):


варіанти відповідей

основні терміни і поняття, без яких жодне положення науки неможливо зрозуміти і свідомо засвоїти;


перелік вибіркових та обов'язкових дисциплін;

наукові факти, без знання яких важко збагнути закони науки, сформувати переконання;

основні закони, положення, принципи, що розкривають сутність явищ, які розглядає певна наукова галузь, об'єктивні зв'язки між ними;

теорії, що вміщують систему наукових знань, методи пояснення й передбачення явищ галузі, що вивчається;

знання про об'єкт і предмет певної науки, методи пізнання й історію її розвитку.

Запитання 3

Структура та зміст робочої програми навчальної дисципліни:

варіанти відповідей

1. Опис навчальної дисципліни. 2. Мета та завдання навчальної дисципліни. 3. Очікувані результати навчання 4. Програма навчальної дисципліни. 5. Структура навчальної дисципліни. 6. Теми семінарських занять. 7. Теми практичних занять. 8. Теми лабораторних занять. 9. Самостійна робота. 10. Індивідуальне науково-дослідне завдання.

11. Методи навчання. 12. Методи оцінювання. 13. Засоби діагностики результатів навчання 14. Критерії оцінювання результатів навчання. 15. Розподіл балів, які отримують здобувачі вищої освіти. 16. Методичне забезпечення. 17. Питання для підготовки до підсумкового контролю. 

11. Методи навчання. 12. Методи оцінювання. 13. Засоби діагностики результатів навчання 14. Критерії оцінювання результатів навчання. 15. Розподіл балів, які отримують здобувачі вищої освіти. 16. Методичне забезпечення. 17. Питання для підготовки до підсумкового контролю. 18. Рекомендована література. 19. Інформаційні ресурси. 

Запитання 4

Силабус навчальної дисципліни – це______________. Об'єктом силабусу є _________. Суб'єктами - __________.

варіанти відповідей

документ, який визначає місце і значення навчальної дисципліни в реалізації освітньо-професійної програми підготовки, її зміст, послідовність і організаційні форми вивчення, вимоги до знань і вмінь студентів; навчальна програма; викладачі;

це документ, який готується для здобувачів вищої освіти з метою пояснення змісту дисципліни, результатів навчання, вимог щодо набуття відповідних компетентностей; навчальна дисципліна; викладач та здобувач вищої освіти;

це документ, який готується для здобувачів вищої освіти з метою пояснення змісту дисципліни, результатів навчання, вимог щодо набуття відповідних компетентностей; навчальна дисципліна; викладачі;

документ, який визначає місце і значення навчальної дисципліни в реалізації освітньо-професійної програми підготовки, її зміст, послідовність і організаційні форми вивчення, вимоги до знань і вмінь студентів; навчальна програма; викладач та здобувач вищої освіти.

Запитання 5

Навчально-методичний комплекс дисципліни - це

варіанти відповідей

сукупність нормативних та навчально-методичних матеріалів необхідних для ефективного виконання студентами робочої програми навчальної дисципліни;

система дидактичних засобів навчання з конкретної дисципліни, метою якої є повна реалізація освітніх і виховних завдань, сформульованих навчальною програмою дисципліни;

документ, який визначає місце і значення навчальної дисципліни в реалізації освітньо-професійної програми підготовки, її зміст, послідовність і організаційні форми вивчення, вимоги до знань і вмінь студентів;


всі відповіді вірні.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест