Елементарним називають:
До комплексних відносять волокна:
До натуральних відносять волокна:
До штучних відносять волокна:
Довжина волокна визначається:
Текс – це:
Товщина волокна визначається в:
Міцність визначається:
Одиничне волокно бавовни являє собою:
Одиничне волокно льону являє собою:
Основною речовиною з якої складається бавовна є :
Основною речовиною з якої складається вовна є :
Являє собою волосяний покрив овець, кіз, верблюдів. Має вигляд майже правильного циліндра, що має хвилеподібну звитість. Зовнішній шар волокна складається з великої кількості луски різної форми.
Це характеристика:
Лляні тканини:
Вовняні тканини:
Капрон, лавсан, нитрон, хлорин, винол, спандекс
В процесі ткацтва, шляхом взаємного переплетення двох систем ниток (основи і утоку) утворюються:
Переплетення ділять на:
В якому з простих переплетень кожна нитка утка почергово переплітається з кожною ниткою основи, перекриваючи одну і проходячи під другою , так, що лицьова і виворітня сторони виходять однаковими?
Наявністю на тканині діагональних полос, що ідуть знизу вверх направо характеризується:
Великі візерунки на тканині утворюють:
Складні переплетення застосовують коли необхідно:
Під надійністю розуміють:
Оптимальні умови зберігання тканин:
Які способи скріплення настилу нетканих текстильних матеріалів відносять до механічних?
Для жінок повноту визначають:
Ріст для одягу – це:
Розмір одягу визначають:
Авангардисти – це:
Значна декоративність, різноманітність форм і деталей, складний покрій, святковість, застосування мережива, вишивки, хутра характеризує одяг:
Підкреслена чіткість форми, мінімум деталей, пропорційність до фігури людини характеризує одяг:
Трикотаж складається:
Який трикотаж утворюється шляхом згинання в петлі ниток, причому після утворення петель в першому ряду нитка переходить в другий, третій і т.д?
Який трикотаж утворюється з цілої системи паралельно розміщених ниток, причому петельний ряд одержують шляхом одночасного згинання ниток, кожна з яких просилена в свою голку?
Закінчені трикотажні вироби виготовлені з фарбованих ниток (жилети, шарфи, рукавиці) називають:
Одинарне полотно, лицьова сторона якого різко відрізняється від виворітньої. На лицьову сторону виходять петельні палички, а на виворітню – петельні дуги. Полотно добре розтягується, а краї закручуються. Ці властивості характеризують переплетення:
Головне переплетення поперечно-вязаного трикотажу в якому лицьова і виворітна сторони однакові. На обидві сторони цього полотна виходять петельні палички, які чергуються з стовпцями петельних дуг. Відрізняється великою розтягуваністю.
Утворення петель проходить з зсувом ниток через 1 ряд, тобто протяжки з’єднують 1 і 3 стовпчики у переплетенні:
Одинарне основов’язане переплетення, в якому кожна нитка утворює петлю в одному петельному стовпчику, переходить в сусідній, а потім повертається назад. Такий зсув вліво-вправо повторюється при утворенні кожного ряду. Трикотаж такого переплетення має помітний перекіс петель, а протяжки зигзагоподібний вигляд. Лицьова і виворітна сторони однакові.
Верхній шар шкіри називається:
Нижній шар шкіри називається:
Основане на обробці шкір розчинами солей алюмінію (застосовується для пластичної шкіри білого кольору):
Основане на обробці дерми розчинами солей тривалентного хрому. Одержана шкіра має синьо-голубий зріз. Шкіра м'яка, еластична, стійка до температури і стирання, паро і повітропроникна але швидко намокає. Використовується для верху взуття.
Вид шкіри хромового дублення з телят до першого линяння:
Спиляний, прилягаючий до бахтарми, шар дерми шкір ВРХ, свиней, коней, який виробляють із штучною лицьовою поверхнею (тисненою, нарізною) називається:
Шкіра не міцна, м’яка, виробляється з овчини (для кімнатного взуття):
Штучні взуттєві матеріали:
Підошву з заготовкою скріплюють у виворітному стані, після чого вивертають лицьовою стороною доверху і вкладають устілку при:
Важливими зовнішніми деталями низу є:
Такі дефекти взуття, як відклеювання підошов, наскрізні пошкодження деталей, нерозгладжені складки, обсипання барвника не приклеєна або порвана підкладка, виступаючі механічні елементи кріплення.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома