Моніторинг

Додано: 9 травня
Предмет: Математика, 8 клас
16 запитань
Запитання 1

1.Два кути чотирикутника становлять 70° і 140° , а третій дорівнює їх різниці. Знайдіть четвертий кут чотирикутника.

варіанти відповідей

а) 100°

б) 280° 

в) 80°

г) 40°

Запитання 2

2.ABCD — рівнобічна трапеція. За рисунком укажіть відрізок, який дорівнює півсумі її основ ( BK⊥AD , CM⊥AD ).

варіанти відповідей

а) AK   

б) KM 

в) MD 

г) KD

Запитання 3

3. Пряма MN паралельна до сторони AC трикутника ABC . За рисунком знайдіть довжину відрізка MN , якщо BN=12см , NC=6см , AC=6см .

варіанти відповідей

а) 12см 

б) 18см 

в) 3см 

г) 4см

Запитання 4

4. Укажіть допустимі значення змінної x у виразі  

варіанти відповідей

а) x≠−4;0;2 

б) x≠−4;0;2;3          

в) x≠3

г) x≠−4;2

Запитання 5

5.CF — висота трикутника ACD , у якого AD=10см , а S△ ACD=60см2 . Знайдіть довжину висоти CF .

варіанти відповідей

а) 10 см

б) 6 см

в) 60 см

г) 12 см

Запитання 6

6. Один з катетів прямокутного трикутника становить 6см , а інший — на 1см довший. Знайдіть гіпотенузу цього трикутника.

варіанти відповідей

а) 85см 

б) 9см 

в) √85 см 

г) 13см

Запитання 7

7. Трикутник A1B1C1 подібний до трикутника ABC з коефіцієнтом k=0.5 . Знайдіть висоту h1 трикутника A1B1C1 , якщо відповідна висота h трикутника ABC становить 15см .

варіанти відповідей

а) 30см 

б) 15см 

в) 7.5см 

г) 10см

Запитання 8

9. Виберіть з наведених квадратні рівняння.

Визначте 3 правильні відповіді.

варіанти відповідей

а) x2+7x−9=0 

б) 3x2+1x=0 

в) −5x2=0 

г) 7x2 -12=0 

д) x3−8x=0

Запитання 9

10. Зведіть рівняння 5(x2−6x)=(x−1)(x+7) до вигляду ax2+bx+c=0 .

варіанти відповідей

а) 4x2−36x−7=0 

б) 4x2−24x−7=0 

в) 4x2−24x+7=0 

г) 4x2−36x+7=0

Запитання 10

11. Розкладіть квадратний тричлен x2−17x−60=0 на лінійні множники.

варіанти відповідей

а) (x+20)(x−3) 

б) (x+20)(x+3) 

 в) (x−20)(x+3)

г) (x−20)(x−3)

Запитання 11

13.Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу  

варіанти відповідей

3/2

1/4

Запитання 12

14. Скоротіть дріб   

варіанти відповідей
Запитання 13

16. Розв’яжіть рівняння  

варіанти відповідей

а) −6;53 

б) −15;2 

в) 0 

г) −2;15

Запитання 14

17. Установіть відповідність між рівнянням та його коренем.

 1.√х = 3                        а) 3

 2. √x+3=0                    б) 9

3. √x−0,3=0                  в) 0,09

4. 2√х=18                     г) 81

                                      д) немає коренів

варіанти відповідей

а) 1-д; 2-а; 3-г; 4-в.

б) 1-б; 2-д; 3-в; 4-г.

в)1-г; 2-а; 3-д; 4-б.

г) 1-а; 2-б; 3-в; 4-д.

Запитання 15

17. Не розв’язуючи рівняння, установіть відповідність між ним та сумою x1 + x2 і добутком x1⋅x2 його коренів.

1. x2+14x−5=0                        а) х1 + х2 = 5; х1 • х2 = - 14

2. 2x2+28x−5=0                      б) х1 + х2 = -14; х1 • х2 = - 5

3. 2х2 + 14х - 10 = 0               в) х1 + х2 = -14; х1 • х2 = - 2,5

4. х2 - 5х - 14 = 0                     г) х1 + х2 = -7; х1 • х2 = - 5

                                                 д) х1 + х2 = -28; х1 • х2 = - 5


варіанти відповідей

а) 1-а; 2-д; 3-в; 4-б.

б) 1-б; 2-д; 3-а; 4-г.

в) 1-а; 2-г; 3-д; 4-б.

г) 1-б; 2-в; 3-г; 4-а.

Запитання 16

18. Трикутник АВС - прямокутний з гострим кутом α. Установити відповіднісь між даними та числовим значення шуканої величини з рисунка.

1. АВ=10см; sinα=0,3; ВC - ? а) 3 см

2. BC=9 см; tgα=3/2; АC-? б) 2 см

3. BC=1,4 см; sinα=0,7; AB-? в) 10 см

4. AC=5 см; cosα=1/3; AB-? г) 6 см

д)15 см

варіанти відповідей

а) 1-а; 2-г; 3-б; 4-д.

б) 1-д; 2-г; 3-а; 4-в.

в) 1-в; 2-д; 3-а; 4-б.

г) 1-а; 2-в; 3-г; 4-б.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест