1.Два кути чотирикутника становлять 70° і 140° , а третій дорівнює їх різниці. Знайдіть четвертий кут чотирикутника.
2.ABCD — рівнобічна трапеція. За рисунком укажіть відрізок, який дорівнює півсумі її основ ( BK⊥AD , CM⊥AD ).
3. Пряма MN паралельна до сторони AC трикутника ABC . За рисунком знайдіть довжину відрізка MN , якщо BN=12см , NC=6см , AC=6см .
4. Укажіть допустимі значення змінної x у виразі
5.CF — висота трикутника ACD , у якого AD=10см , а S△ ACD=60см2 . Знайдіть довжину висоти CF .
6. Один з катетів прямокутного трикутника становить 6см , а інший — на 1см довший. Знайдіть гіпотенузу цього трикутника.
7. Трикутник A1B1C1 подібний до трикутника ABC з коефіцієнтом k=0.5 . Знайдіть висоту h1 трикутника A1B1C1 , якщо відповідна висота h трикутника ABC становить 15см .
9. Виберіть з наведених квадратні рівняння.
Визначте 3 правильні відповіді.
10. Зведіть рівняння 5(x2−6x)=(x−1)(x+7) до вигляду ax2+bx+c=0 .
11. Розкладіть квадратний тричлен x2−17x−60=0 на лінійні множники.
13.Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу
14. Скоротіть дріб
16. Розв’яжіть рівняння
17. Установіть відповідність між рівнянням та його коренем.
1.√х = 3 а) 3
2. √x+3=0 б) 9
3. √x−0,3=0 в) 0,09
4. 2√х=18 г) 81
д) немає коренів
17. Не розв’язуючи рівняння, установіть відповідність між ним та сумою x1 + x2 і добутком x1⋅x2 його коренів.
1. x2+14x−5=0 а) х1 + х2 = 5; х1 • х2 = - 14
2. 2x2+28x−5=0 б) х1 + х2 = -14; х1 • х2 = - 5
3. 2х2 + 14х - 10 = 0 в) х1 + х2 = -14; х1 • х2 = - 2,5
4. х2 - 5х - 14 = 0 г) х1 + х2 = -7; х1 • х2 = - 5
д) х1 + х2 = -28; х1 • х2 = - 5
18. Трикутник АВС - прямокутний з гострим кутом α. Установити відповіднісь між даними та числовим значення шуканої величини з рисунка.
1. АВ=10см; sinα=0,3; ВC - ? а) 3 см
2. BC=9 см; tgα=3/2; АC-? б) 2 см
3. BC=1,4 см; sinα=0,7; AB-? в) 10 см
4. AC=5 см; cosα=1/3; AB-? г) 6 см
д)15 см
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома