Моніторингова контрольна робота .Українська література .7 клас.НУШ

Слухання, читання й розуміння текстів

1-6 запитання : Познач правильні відповіді на запитання .

Послухай наданий вчителем текст , перейшовши за посиланням :

https://www.youtube.com/watch?v=8XVM86wmImc&t=2s

7 запитання : Прочитай уважно та вибери вірні судження до тесту.

8-12 запитання : перевіримо знання з теорії літератури та з вивченого за І семестр.

Додано: 24 грудня
Предмет: Українська література, 7 клас
12 запитань
Запитання 1

Яким був хлопець

варіанти відповідей

слухняним і терплячим

з жахливим характером

з гарним характером

запальний і нестриманий

Запитання 2

Що дав батько синові ?

варіанти відповідей

мішок золота

мішок цвяхів

завдання

покарав

Запитання 3

Яке завдання поставив батько перед сином ?

варіанти відповідей

забивати у паркан цвях щоразу, коли втратить

терпець і посвариться з кимось.

відремонтувати паркан

забивати у паркан цвях тим з ким

посварився

збудувати паркан

Запитання 4

Скільки першого дня хлопець забив цвяхів ?

варіанти відповідей

3

73

13

37

Запитання 5

Чого згодом навчився хлопець ?

варіанти відповідей

навчився опановувати себе

забивати цвяхи

легше навчитися стримувати свої емоції, ніж забивати цвяхи.

ремонтувати паркан

Запитання 6

Вибери всі твердження , що стосуються темі та ідеї притчі.

варіанти відповідей

розповідь про те, як батько навчив сина стримувати емоції та конртолювати свої вчинки

розповідь про те , як батько навчив сина ремотувати паркан

уславлення мудрості, стриманості, толерантості

батько на прикладі забитих цвяхів довів снові, що всі вчинки залишають свій слід

хлопець зрозумів , що навть після примирення всі пам'ятають про образи

уславлення працьовитості і наполегливості у забивання цвяхів

хлопець побачив, що цвях залишає після себе дірку, так як і погані вчинки залишають неприємні спогади

Запитання 7

Уважно прочитайте оповідання та виберіть твердження , які стосуються даного твору....

Василь Сухомлинський

Який слід повинна залишити людина на землі?

Старий Майстер звів кам'яний будинок. Став осторонь і милується. "Завтра в ньому оселяться люди", - думає з гордістю. А в цей час біля будинку грався Хлопчик. Він стрибнув на сходинку й залишив слід своєї маленької ніжки на цементі, який ще не затвердів.

 - Для чого ти псуєш мою роботу? - сказав з докором Майстер. 

Хлопчик подивився на відбиток ноги, засміявся й побіг собі. 

Минуло багато років, Хлопчик став дорослим Чоловіком. Життя його склалось так, що він часто переїздив з міста до міста, ніде довго не затримувався, ні до чого не прихилявся - ні руками, ні душею. Прийшла старість. Згадав старий Чоловік своє рідне село на березі Дніпра. Захотілось йому побувати там. Приїхав на батьківщину, зустрічається з людьми, називає своє прізвище, але всі здвигують плечима - ніхто не пам'ятає такого Чоловіка.

 - Що ж ти залишив після себе? - питає у старого Чоловіка один дід, - Є в тебе син чи дочка? 

- Немає у мене ні сина, ні дочки.

 - Може, ти дуба посадив?

 - Ні, не посадив я дуба...

- Може, ти поле випестував?

 - Ні, не випестував я поля...

- Так, мабуть, ти пісню склав? 

- Ні, й пісні я не склав.

 - Так хто ж ти такий? Що ж ти робив усе своє життя? - здивувався дід. 

Нічого не міг відповісти старий Чоловік. Згадалась йому та мить, коли він залишив слід на сходинці. Пішов до будинку. Стоїть той наче вчора збудований, а на найнижчій сходинці - закам'янілий відбиток Хлопчикової ніжки. "Ось і все, що залишилось після мене на землі, - з болем подумав старий Чоловік.- Але цього ж мало, дуже мало... Не так треба було жити..."

варіанти відповідей

 повчальна розповідь про те, як слід цінувати працю інших

повчальна розповідь про те, як хлопчик став дорослим чоловік, приїхавши додому , перосмислив свої вчинки та зрозумів сенс життя

автор твору - І.Франко

"Землю прикрашає сонце, а людину праця "

 уславлення наполегливості, старанності , відповідальності та бажання трудитися і творити добрі справи

тільки праця залишає свій слід на землі, а не відпиток на цементі

автор твору - В.Сухомлинський

 людина повинна залишити добрий слід на землі своїми справами

Запитання 8

Пісенні твори, що відображають почуття й переживання представників певної соціальної групи, викликані різними суспільними подіями, - це.... 

варіанти відповідей

Пісенні твори, що відображають почуття й переживання представників певної соціальної групи, викликані різними суспільними подіями, - це.... 

жниварські

календарно-обрядові

Соціально-побутові пісні

Запитання 9

Що належить до провідних мотивів козацьких пісень?

варіанти відповідей

оспівування краси рідного краю

туга козака за рідною домівкою


загибель козака в бою


проводи козаків у похід

Запитання 10

Виберіть всі твердення ,що стосуються твору "Захар Беркут"

варіанти відповідей

події твору у ХІІІ ст.

події твору у ХVІ ст.

великий кам’яний стовп у тухольській долині, оберіг громади був - Сторож 

великий кам’яний стовп у тухольській долині, оберіг громади був - Стороженеко

основою сюжету твору "Захар Беркут" є  напад монголів на Карпати 

основою сюжету твору "Захар Беркут" є  напад ляхів на Карпати 

героями твору є Захар Беркут, Максим , Мирослава, Тугар Вовк

героями твору є Захар Беркут, Михась , Маруся, Тугар Вовк

Запитання 11

Виберіть твердження , що стосуються твору " Щедрий вечір "

варіанти відповідей

Автор - Михайло Стельмах

Автор - Микола Стельмах

опис особистих переживань та становлення юного героя, Михайлика, його жагу до знань,любов до книги та вірність дружбі


опис життя українського села в першій половині XІІІ століття, особисті переживання та становлення юного героя, Михайлика , його жагу подорожейь та вірність дружбі


Запитання 12

Які з вивчених творів розкривають питання вірності дружби та перших почуттів ?

варіанти відповідей

" Усе летить шкереберть ..."

" Маленький дзвонарь .."

"Вітька +Галя....."

" Лебеді материнства "

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест