МОРФОЛОГІЯ. ПРИКМЕТНИК_11

Додано: 23 березня 2020
Предмет: Французька мова, 6 клас
Тест виконано: 10 разів
12 запитань
Запитання 1

Від іменників утворіть прикметники за допомогою суфікса -ськ-.

Суфікс -цьк- треба писати в усіх прикметниках рядка

варіанти відповідей

А  брат, козак, Марокко, Дамаск;

Б   моряк, Гадяч, тюрк, баск;

В   Дрогобич, Овруч, Кагарлик, глядач;

Г   казах, Цюрих, Чукотка, Ла-Манш;

Д  Случ, Кременчук, Нью-Йорк, Вінниця.

Запитання 2

Компонент військово пишеться разом із частиною

варіанти відповідей

А  навчальний;

Б   польовий;

В   медичний;

Г   зобов’язаний;

Д  морський.

Запитання 3

Знайти НЕправильне твердження:

варіанти відповідей

А  Присвійні прикметники мають суфікси -ин-, -їн-, -ов-, -ів- (-їв-);

Б   якісних прикметників із суфіксом -ськ- не існує;

В   від якісних прикметників глухий, німий, живий можна утворити ступені порівняння;

Г   прикметники змінюються за числами, відмінками і родами;

Д  можуть утворювати ступені порівняння якісні прикметники.

Запитання 4

Через дефіс пишуть усі складні прикметники в рядку

варіанти відповідей

А  криваво/червоний, одно/циліндровий, південно/західний, різко/окреслений;

Б   світло/рожевий, світло/чубий, авто/транспортний, науково/технічний;

В   гірко/солоний, віце/адміральський, атомно/молекулярний, сніжно/білий;

Г   біло/сніжний, критико/бібліографічний, кисло/молочний, східно/український;

Д   дерево/обробний, воєнно/стратегічний, свіжо/зрубаний, червоно/гарячий.

Запитання 5

Разом пишуть усі складні прикметники в рядку

варіанти відповідей

А  фізично/розвинутий, ніжно/блакитний, судно/будівний, воєнно/політичний;

Б   давньо/грецький, ракето/будівний, нафто/переробний, електро/технічний;

В   кисло/молочний, західно/український, радіо/фізичний, аграрно/сировинний;

Г   східно/український, хіміко/біологічний, вогняно/червоний, темно/шкірий;

Д   сліпучо/білий, буряко/збиральний, культурно/освітній, товарно/матеріальний.

Запитання 6

Усі складні прикметники треба писати окремо в рядку

варіанти відповідей

А  суспільно/політичний, емоційно/оцінний, тридцяти/тисячний, електронно/обчислювальний;

Б   яскраво/зелений, егоїстично/налаштований, високо/поважний, південно/український;

В   діаметрально/протилежний, об’єктивно/оцінний, зовні/спокійний, суспільно/шкідливий;

Г   легко/атлетичний, різко/окреслений, суспільно/корисний, суспільно/необхідний;

Д   північно/східний, плодово/овочевий, оздоровчо/спортивний, гірко/солоний.

Запитання 7

Усі прикметники написано правильно в рядку

варіанти відповідей

А  столярно-механічний, сільськогосподарський, старослов’янський, східноєвропейський;

Б   старо-слов’янський, свіжозрубаний, соціал-демократичний, сліпоглухонімий;

В   тихий-тихесенький, Т-подібний, трьох-мільйонний, податкоспроможний;

Г   щонайсильніший, чотирьох-актний, народно-визвольний, податково-фінансовий;

Д   вагоно-ремонтний, південноамериканський, літературно-художній, п’ятигранний.

Запитання 8

Суфікс -ев- має прикметник, утворений від слова

варіанти відповідей

А  річ;

Б   нафталін;

В   мігрень;

Г   звук;

Д   плече.

Запитання 9

Суфікс -ев- має прикметник, утворений від слова

варіанти відповідей

А тиждень;

Б ніж;

В аґрус;

Г стебло;

Д хвощ.

Запитання 10

Суфікс -ов- має прикметник, утворений від іменника

варіанти відповідей

А  левкой;

Б   меланж;

В   тунець;

Г   поле;

Д   туш.

Запитання 11

У якому рядку допущено помилку в правописі суфікса прикметників?

варіанти відповідей

А  невблаганний, здоровенний, блаженний, старанний, жаданий;

Б   несказанний, силенний, огненний, тьмяний, оліїстий;

В   неоціненний, священий, значенєвий, горобиний, торф'яний;

Г   нескінченний, страшенний, качиний, грушевий, палацовий;

Д   споришевий, матчевий, вишневий, кварцовий, замшевий.

Запитання 12

Позначте рядок, у якому наведено суфікси, за допомогою яких творяться відносні прикметники:

варіанти відповідей

А  -есьньк-, -ісіньк-, -юсіньк-;

Б   -ськ-, -цьк-, -зьк-;

В   -уват-, -юват-, -овит-;

Г   -ин-, -їн-, -ів-, -їв-;

Д  -еньк(ий), -ськ(ий), -цьк(ий), -зьк(ий);

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест