Мета: навчити розпізнавати в тексті назви морських істот, предмети побуту, одяг, інструменти
Про яких морських істот ідеться в тексті?
У краба було мало друзів через клешні, а в морського їжака – через голки. Тому краб і морський їжак подружилися. Морський їжак побачив, що краб використовує клешні як ножиці: на користь. І вигадав для себе роботу. Своїми голками він став шити для мешканців моря сорочки, спідниці, штани. Для риби-клоуна новий комбінезон. Для трьох морських зірок гарні сукні із блискітками. Дякують усі кравцеві. Не страшні його голки! Корисні!
Про який одяг ідеться в тексті?
У краба було мало друзів через клешні, а в морського їжака – через голки. Тому краб і морський їжак подружилися. Морський їжак побачив, що краб використовує клешні як ножиці: на користь. І вигадав для себе роботу. Своїми голками він став шити для мешканців моря сорочки, спідниці, штани. Для риби-клоуна новий комбінезон. Для трьох морських зірок гарні сукні із блискітками. Дякують усі кравцеві. Не страшні його голки! Корисні!
Про яких морських істот ідеться в тексті?
Восьминіг любить усім допомагати. Він чудово доглядає за малюками . Чотирма щупальцями годує чотирьох морських коників. Двома гойдає дитячі коляски з малими скатами, ше двома грається з медузами.
Які речі може зіпсувати риба-молот на кухні?
Морські жителі збентежені. До них у гості припливла риба-молот. На носі в неї молот. Куди її запросити? На кухню не можна: вона розіб’є чашки, склянки і тарілки. У вітальню не можна: вона розіб’є телевізор і акваріум. У дитячу не можна: вона розіб’є вікно ібо лампу. Навіть у ванну не можні: там дзеркало.
Які речі може зіпсувати риба-молот у вітальні?
Морські жителі збентежені. До них у гості припливла риба-молот. На носі в неї молот. Куди її запросити? На кухню не можна: вона розіб’є чашки, склянки і тарілки. У вітальню не можна: вона розіб’є сервант, телевізор і акваріум. У дитячу не можна: вона розіб’є вікно або лампу. Навіть у ванну не можні: там дзеркало.
Які речі може зіпсувати риба-молот у дитячій кімнаті та ванні?
Морські жителі збентежені. До них у гості припливла риба-молот. На носі в неї молот. Куди її запросити? На кухню не можна: вона розіб’є чашки, склянки й тарілки. У вітальню не можна: вона розіб’є сервант, телевізор і акваріум. У дитячу не можна: вона розіб’є вікно, комп'ютер або лампу. Навіть у ванну не можна: там дзеркало.
Які інструменти є у майстерні?
Риба-молот, знала, що молот на її носі може розбити скляні речі. Тоді вона сама вирішила поселитися у майстерні. Там самі молоток, сокира, викрутка, пилка, цвяхи та гайки. Нічого не б’ється!
Які числа ти бачиш у тексті? Скільки морських мешканців згадується в тексті?
Четверо червоних морських коників і двоє синіх морських коників грали в хованки у водоростях. Троє морських зірок співали пісні. Раптом їх сполохав незнайомець. Виявилося, що це один малий дельфін. Він заблукав і шукав маму. Морська зірка покликала рибу-клоуна, і та провела малюка додому.
Які дієслова з поданих нижче є в цьому тексті?
Усім відомо, що риби плавають, і птахи літають. Але одна риба мріяла літати, як птах. Інші риби сміялися з неї. Морський коник, морська зірка, краб, морський їжак і акула казали, що це неможливо. А риба-клоун говорили ,що треба тренуватися, і риба тренувалася. Вона махала плавниками і хвостом. Піднімалася вище і вище. Й одного разу стрибнула з води на сонце, наче птах! Кит і акула побачили її політ і всім розповіли. Тепер летючу рибу звуть летючою.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома