ЗАВД. 1. Звуки навколишнього середовища.
Зап. 1. Розглянь картинки, вибери, хто каже “ ку- ка -рі - ку”
Зап. 2. Розглянь картинки, вибери, хто каже “ жу -жу “
ЗАВД. 2. Мовні звуки.
Зап. 1. Визнач, який звук частіше повторюється у словах з вірша
ЖАБА - МАМА, ЖАБА - ТАТО
ЖЕБОНЯТЬ ЩОСЬ ЖАБЕНЯТКУ
ЖАБЕНЯТКО СЛУХАЄ
І ЖИВОТИК ЧУХАЄ
Зап. 2. Визнач, який звук частіше повторюється у словах з вірша
ДЯТЕЛ ДЕРЕВО ДОВБАЄ
КОРОЇДІВ ДОБУВАЄ
БО ВРЕДНЮЧІ КОРОЇДИ
ДУЖЕ ДОБРІ ДЛЯ ОБІДУ
ЗАВД. 3. Вимова звуків.
Зап. 1. Розглянь картинки. Вибери зображення, де є звук “ С “
Зап. 2. Розглянь картинки. Вибери зображення, де є звук “ Ш “
ЗАВД. 4. Ознаки предмета
Зап. 1. Що жовте і кисле?
Зап. 2. Що маленьке, жовте і пухнасте?
ЗАВД. 5. Узагальнюючі слова, образи, вирази, порівняння.
Зап. 1. Розглянь зображення. Назви спільну ознаку предметів кожної групи.
Обери предмети, які гарячі.
Зап. 2. Обери предмети, які деревяні.
Зап. 3. Обери колючі предмети.
ЗАВД. 6. Спільнокореневі слова.
Зап. Назви зображення, на якому заховалось слово СНІГ
ЗАВД. 7. Речення
Зап. 1. Я склала речення “ Діти одягають кофтинки”. Вибери відповідний малюнок.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома