МУМ

Додано: 9 листопада 2020
Предмет:
Тест виконано: 31 раз
24 запитання
Запитання 1

Навчання грамоти передбачає...

варіанти відповідей

читання повних текстів та їх аналіз

формування в учнів елементарних навичок читання та письма

розв'язування простих задач

Запитання 2

Оберіть варіант, у якому вказано всі періоди навчання грамоти

варіанти відповідей

Добукварний, Післябукварний

Добукварний, Букварний, Післябукварний

немає правильного варіанту

Звуковий, Буквенний

Запитання 3

Обери вправи, які діти виконують у Добукварний період навчання грамоти

варіанти відповідей
Запитання 4

Під час якого періоду навчання грамоти діти виконують ці вправу?

варіанти відповідей

Добукварний період

Букварний період

Післябукварний період

немає правильної відповіді

Запитання 5

Основним методом навчання грамоти є

варіанти відповідей

звуковий метод

синтетичний

звуковий аналітико-синтетисний

звковий аналітичний

Запитання 6

Написання елементів букв відбувається у ...період навчання грамоти

варіанти відповідей

Песлябукварний

Букварний

Добукварний

середині 1-го класу

усі відповіді правильні

Запитання 7

Який прийом навчання грамоти використано в цій вправі?

варіанти відповідей

звуковий аналіз

звуковий синтез

робота над переносним значенням слова

робота над антонімами

Запитання 8

Який прийом навчання грамоти використано в цій вправі?

варіанти відповідей

звуко-буквенний аналіз

звуковий синтез

звуковий аналіз

усі відповіді правильні

Запитання 9

Обери прийоми звукового синтезу

варіанти відповідей

утворити склад з двох звуків

до названого складу додати певний звук, щоб вийшло слово

скласти розповідь зі словами антонімами

переставити в слові склади

дібрати до слова-відгадки синонім

додати звук у середині слова, щоб утворилося нове слово

Запитання 10

Що є основною мовною одиницею в Букварний період?

варіанти відповідей

звук

склад

буква

речення

Запитання 11

До принципів звукового аналітико-синтетичного методу відносять...

варіанти відповідей

диференційований та індивідуальний підхід до учнів

пропедевтичне введення елементів граматики, словотвору, орфографії, лексикології

складо-звуковий аналіз слова, елементи моделювання

розв’язування виховних завдань

жоден з переліченого вище

усі варіанти правильні

Запитання 12

Який прийом навчає дітей відтворювати звукову форму "живого" слова при сприйнятті букв, тобто читати слово?

варіанти відповідей

звукового аналізу

звукового синтезу

звукового аналізу і синтезу

Запитання 13

До названого слова додати звук, щоб вийшло нове слово: рука – рукав, каса – косар. Це прийом аналізу чи синтезу?

варіанти відповідей

аналізу

синтезу

Запитання 14

Який прийом (аналізу чи синтезу) використано у поданій вправі?

варіанти відповідей

аналізу

синтезу

Запитання 15

Який прийом (аналізу чи синтезу) використано у поданій вправі?

варіанти відповідей

аналізу

синтезу

Запитання 16

Який прийом (аналіз чи синтез) запропоновано у поданому завданні?

варіанти відповідей

аналіз

синтез

Запитання 17

Якому періоду навчання грамоти відповідає дана вправа?

варіанти відповідей

післябукварний

букварний

добукварний

Запитання 18

Називання вчителем слів з однаковим першим звуком, розпізнавання і виділення його учнями (сон, син, сир). Це аналіз чи синтез?

варіанти відповідей

аналіз

синтез

Запитання 19

Утворити склад (слово) з трьох звуків: [к], [н], [и] – [кни]; [с], [о], [м] – [сом]. Це прийом аналізу чи синтезу?

варіанти відповідей

аналізу

синтезу

Запитання 20

У формуванні початкових вмінь читати і писати слід йти від...

варіанти відповідей

слова

букви

звука до букви

Запитання 21

Який прийом навчає дітей відтворювати звукову форму "живого" слова при сприйнятті букв, тобто читати слово?

варіанти відповідей

звукового аналізу

звукового синтезу

звукового аналізу і синтезу

Запитання 22

Який прийом допомагає учням усвідомити звукову будову слова і послідовність звуків у ньому?

варіанти відповідей

звукового аналізу

звукового синтезу

звукового аналізу і синтезу

Запитання 23

Одиницею навчання є...

варіанти відповідей

вираз

звук

буква

склад

Запитання 24

Хто вважається основоположником звукового аналітико-синтетичного методу?

варіанти відповідей

К.Д.Ушинський

М.С.Вашуленко

В.О.Сухомлинський

О.Я.Савченко

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест