1. Назвіть гурт та пісню на мелодію якої розпочинається урок.
2. Упорядковане чергування звуків різної тривалості – це:
3. Як називається композиція, яку створив дацький композитор Пер Нергард?
4. Як називається мелодичний ударний інструмент, який ви слухали?
5. Як називається музичний інструмент, який був створений з лози?
а) флейта-Пана; б) сопілка-Пана; в) клартет-Пана.
6. Як називається невелика інструментальна п’єса наспівного характеру.
7. Як французькою перекладається термін шедевр?
а) «Головний твір»; б) «Великий твір»; в) «Святковий твір».
8. Одноголосне вираження музичної думки — це:
9. Об’єднання звуків у співзвуччя — це:
10. До основних музичних засобів виразності належать (виберіть зайве):
11. Дивертисментом називають:
12. Назвіть музичні інструменти на яких ви імітували гру під час виконання музичної руханки.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома