Які переможні битви відбулися у перший рік Національно-визвольної війни середини ХVІІ ст.?
Зовнішньополітична діяльність Б. Хмельницького у роки Національно-визвольної війни середини ХVІІ ст. була спрямована:
На картосхемі позначено територію Війська Запорозького за умовами:
Чисельність козацького війська (реєстр) становила 60 тис. осіб.
Українська влада зберігала право на політичні відносини з іншими
державами, проте мала повідомляти московську сторону про зміст переговорів. Військо Запорозьке не мало права на самостійні відносини
з Річчю Посполитою та Османською імперією.
Як називалася держава, яку створив Б. Хмельницький?
Позначте одну з причин поразки козацьких військ під Берестечком:
Виберіть держави, з якими Б. Хмельницький проводив зовнішню політику.
До генеральної старшини належали: ...
Назвіть столицю Гетьманщини.
Уся територія держави Б. Хмельнийького ділилася на ...
Скільки було здійснено Молдовських походів ?
У якій битві було вбито сина Б. Хмельницького - Тимоша?
Яка територія належала Українській козацькій державі за Білоцерківським договором 1651 р.?
Коли відбулася битва під Берестечком?
Якого політичного діяча зображено на світлині?
Який стан українського суспільства не був зацікавлений у початку Національно-визвольної війни?
Вища представницька влада в Український козацький державі належала
За умова Зборівського мирного договору влада гетьмана діяла на території
Фінансами Війська Запорізького відав
Українсько-Московський договір було укладено
Як називалась людина що керувала збройним постачанням війск
Установіть послідовність подій
А) Берестецька битва
Б) облога Жванця
В) Білоцерківський договір
Г) Зборівський мир
Який атрибут, зображений на портреті історичного діяча, указує на те, що він обіймав найвищу посаду у Війську Запорозькому?
Яка держава була союзницею козацького війська на початку Національно-визвольної війни українського народу середини XVII ст.?
Яка подія стала приводом до початку Національно-визвольної війни українського народу середини XVII ст.?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома