Ви їдете з семикласниками потягом на екскурсію до Львову, до прибуття залишилась 1 година.
Діти Вам повідомили, що Петрик випадково розбив склянку з чаєм і сильно позрізав руку в районі зап'ястя та все залив кров'ю!
При вигляді крові Ви чомусь завджи втрачаєте свідомість.
Як правильно вчинити?
На Вашому уроці семикласник Петрик ішов до дошки відповідати, зачепився за рюкзак і впав на проході між партами. Сильно вдарився зап'ястям об підлогу і не сильно - лобом об ніжку парти.
Видимих пошкоджень немає. Ніяких лякаючих змін у зовнішності та поведінці дитини не відбулося.
Як правильно вчинити?
Під час Вашого уроку Петрик втрачає свідомість. В класі комфортно, не душно; вікно - на провітрюванні. Діти починають звинувачувати Васю в тому, що він на перерві вдарив Петрика книжкою по голові і тепер Петрику недобре.
Ви правильно надали долікарську допомогу при непритомності і Петрик швидко прийшов до тями, захотів сісти за парту і продовжувати працювати. Сказав, що почувається нормально, його нічого не турбує.
Як правильно вчинити далі?
Після уроку фізкультури вчитель повідомив Вам, як класному керівнику: на уроці, граючи у "вибивного", Петрик отримав удар м'ячем в груди. Удар від однокласниці був ненавмисний, але доволі сильний. Петрик аж впав, закашлявся.
Вчитель фізкультури приклав Петрику індивідуальний охолоджуючий пакет до грудей, посадив на лаву.
Через кілька хвилин Петрик самостійно виявив бажання продовжувати гру з однокласниками. До кінця уроку і зараз - у Петрика нормальне самопочуття, на грудях - лише невелике ледь помітне почервоніння.
Чи треба Вам когось ставити до відома про ситуацію, що склалася?
10 хвилин тому, наприкінці уроку фізкультури, граючи в футбол на полі, Петрик упав біля м'яча і випадково отримав удар ногою в живіт ( однокласник в цей час хотів вдарити по м'ячу). При яких подальших симптомах у дитини потрібно буде НЕГАЙНО викликати швидку допомогу?
Як правильно надати допомогу при носовій кровотечі?
Дитина впала на асфальт, розбила коліно. Масивна кровотеча, в рані видно бруд і можливо застряглі дрібненькі камінці. Поряд нікого, хто міг би допомогти, немає.
Як правильно діяти?
У Вас на уроці в дитини стався епілептичний напад. Дитина впала між партами, стала харчати і хаотично, конвульсивно рухати кінцівками, битися головою об підлогу.
Як діяти?
На перерві, у вашому полі зору, дитина їла яблуко, сміючись і перегукуючись з однокласниками, і подавилась. Вона злякалась, сильно закашлялась, просить однокласників жестами, щоб їй постукали по спині, між лопатками.
Як правильно діяти в такій ситуації?
Найефективнішими методами профілактики діабету 2 типу є:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома