Установіть послідовність етапів надання ефективної допомоги постраждалому з раптовою зупинкою серця:
1- терапія (лікування) після реабілітації (щоб відновити функції
організму та сприяти одужанню).
2- надання постраждалому серцево-легеневої реанімації (щоб запобігти загибелі);
3- рання дефібриляція (щоб відновити роботу серця);
4-раннє виявлення стану постраждалого та виклик екстреної медичної допомоги (щоб виграти час);
Головними умовами для проведення штучної вентиляції легенів методом «із легенів у легені» є:
Про стан людини, у якої відбулася раптова зупинка серця, свідчать ознаки дуже небезпечних змін в організмі:
З якою глибиною здійснюються натискання на грудну клітку під час непрямого масажу серця для дорослої людини?
Визначте чи порушена порядок проведення реанімації.
1. Чи місце події безпечне?
2. Чи постраждалий притомний?
3. Звернення по допомогу до присутніх.
4. Чи дихає постраждалий?
5. Зателефонувати "103".
6. Виконати 30 натискань на грудну клітину.
7. Виконати 2 штучних вдихи протягом 5 секунд.
8. Як тільки принесуть АЗД, увімкнути його та дотримуватися вказівок.
Комплекс заходів, спрямованих на відновлення різко порушених або втрачених життєво важливих функцій організму
Серцево - легенева реанімація це -
Які симптоми свідчать про ефективність застосування реанімаційних заходів домедичної допомоги?
Знайти правильне твердження. У Правилах термін «Виклик Бригади» вживається у такому значенні
Чи виїжджає бригада за рішенням диспетчера оперативно-диспетчерської служби у випадках отримання інформації про такі скарги/симптоми пацієнта- раптового розладу дихання, відсутності дихання, неефективності дихання;
раптового болю в грудній клітці?
.Чи виїжджає бригада за рішенням диспетчера оперативно-диспетчерської служби у випадках отримання інформації про такі скарги/симптоми пацієнта -гострого болю в черевній порожнині чи/та поперековому відділі;
значної зовнішньої кровотечі, блювання кров’ю, кровохаркання;
ознак внутрішньої кровотечі (різке падіння артеріального тиску, наростання частоти пульсу, різка загальна слабкість та блідість шкіри тощо)?
Бригада не виїжджає:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома