Надзвичайні ситуації, домедична допомога при надзвичайних ситуаціях.

Додано: 19 жовтня 2021
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
18 запитань
Запитання 1

Вибери картинки із зображенням надзвичайних ситуацій природного походження

варіанти відповідей
Запитання 2

Вибери картинки на яких зображені надзвичайні ситуації соціального походження

варіанти відповідей
Запитання 3

Надзвичайні ситуації техногенного походження

варіанти відповідей
Запитання 4

Вибери ознаки надзвичайних ситуацій

варіанти відповідей

наявність або загроза загибелі людей чи значне порушення умов їхньої життєдіяльності

заподіяння матеріальної шкоди, економічних збитків

погіршення стану довкілля

Запитання 5

Надзвичайна ситуація яка виникає на території двох і більше областей і загрожує транскордонним поширенням -це

варіанти відповідей

НС.регіонального рівня

НС місцевого рівня

НС загальнодержавного рівня

Запитання 6

Надзвичайні ситуації - це ..

варіанти відповідей

події, які порушують спокій людей

 події, які призводять до значних матеріальних втрат

події, які порушують спокій людей, призводять до їх загибелі або значних матеріальних втрат

Запитання 7

Види надзвичайних ситуацій за їх походженням:

варіанти відповідей

природного; техногенного; соціально-політичного; воєнного походження

загальнодержавний; регіональний; місцевий; об’єктний

Запитання 8

Рівні надзвичайних ситуацій:

варіанти відповідей

природний; техногенний;соціальний і соціально-політичний; воєнний

загальнодержавний; регіональний; місцевий; об’єктний

Запитання 9

Надзвичайні­ ситуації ­техногенного ­походження:

варіанти відповідей

метеорологічні (урагани, смерчі, зливи, град, ожеледиця, посуха)


раптове руйнування будівель і споруд

здійснення або реальна загроза терористичного акту

застосування зброї масового ураження або звичайних засобів ураження

Запитання 10

Надзвичайні­ ситуації природного походження:

варіанти відповідей

 метеорологічні (урагани, смерчі, зливи, град, ожеледиця, посуха)

раптове руйнування будівель і споруд

 здійснення або реальна загроза терористичного акту

 застосування зброї масового ураження або звичайних засобів ураження

Запитання 11


Надзвичайні­ ситуації соціально-політичного походження:

варіанти відповідей

 метеорологічні (урагани, смерчі, зливи, град, ожеледиця, посуха)

раптове руйнування будівель і споруд

здійснення або реальна загроза терористичного акту

застосування зброї масового ураження або звичайних засобів ураження

Запитання 12

Надзвичайні­ ситуації воєнного походження:

варіанти відповідей

метеорологічні (урагани, смерчі, зливи, град, ожеледиця, посуха)

раптове руйнування будівель і споруд

 здійснення або реальна загроза терористичного акту

застосування зброї масового ураження або звичайних засобів ураження

Запитання 13

Принципи безпечної життєдіяльності

варіанти відповідей

Запобігати, уникати, діяти

Зупинись, подумай, вибери

Запитання 14

Якщо у потерпілого дихання уповільнене або відсутнє слід:

варіанти відповідей

Покласти його на бік, і легенько струшувати.Періодично перевіряти реакцію зіниць

Покласти на спину та робити непрямий масаж серця та штучне дихання 

Викликати швидку медичну допомогу і чекати , не виконуючи ніяких дій

Запитання 15

При закритих переломах кінцівок слід:


варіанти відповідей

Накласти тугу повязку

Накласти стерильну пов’язку, відправити до лікаря 

Знерухомити кінцівку, накласти шину, відправити потерпілого до лікаря

Запитання 16

Яких правил необхідно дотримуватись, щоб уникнути ризику інфікування:



варіанти відповідей

Вдягнути захисні рукавички;

Промити водою ділянки шкіри на які потрапила кров потерпілого;

Вдягнути маску;

Робити штучне дихання через хустинку;

Запитання 17

Ознаки життя:



варіанти відповідей

Наявність пульсу; 

Наявність дихання; 

Реакція зінниць на світло; 

Запитання 18

До якого часу необхідно робити штучну вентиляцію легень потерпілому? (кілька відповідей)



варіанти відповідей

До відновлення самостійного дихання потерпілим;


До прибуття "швидкої допомоги"; 

Доки є сили; 

5 хвилин після кліничної смерті;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест