У якому рядку всі прислівники пишуться через дефіс.
Вкажіть, у якому рядку всі прислівники пишуться разом.
Виберіть рядок, у якому всі прислівники пишуться окремо.
Виберіть рядок, у якому всі прислівники пишуться з нн.
РАЗОМ треба писати прислівник у реченні
Які прислівники написано правильно?
Вкажіть рядок, де всі прислівники написано правильно
Укажіть рядок, де всі прислівники пишемо разом
Вкажіть рядок, де всі прислівники пишемо через дефіс
Оберіть речення, де прислівник пишемо через дефіс
Виберіть речення, де прислівник пишемо разом
Вкажіть речення, де прислівник написано правильно
Вкажіть речення, де прислівник написано правильно
У якому з речень немає орфографічної помилки?
У якому рядку всі прислівники слід писати з дефісом?
Укажіть варіант, у якому всі прислівники пишемо з дефісом.
Із дефісом слід писати всі прислівники в рядку:
Виберіть варіант, у якому всі прислівники слід писати з дефісом.
У якому рядку всі прислівники слід писати разом?
Виберіть варіант, у якому всі прислівники пишемо окремо.
У якому рядку всі прислівники слід писати разом?
Позначте рядок, у якому виділені сполуки не є прислівниками і їх треба писати окремо.
Укажіть, які варіанти характеризують прислівник як частину мови.
Укажіть, у якому варіанті в кожному реченні є прислівник.
Укажіть варіант, у якому всі слова прислівники
Скільки прислівників у реченні? Навесні, в ту пору, коли молоденька травичка ще не встигла розстелити свої шовкові килими, всюди на пагорбах, у видолинках, на яскраво освітлених сонцем галявинах, під старими деревами у парках і садах розсипає весна свої фіалкові усмішки, а повітря навкруг наповнюється найтоншим ароматом.
Укажіть рядоки, у яких усі слова – прислівники
Виділене слово є прислівником у рядку
4. Який розряд прислівників вказує на міру і ступінь дії?
3. Який розряд прислівників вказує на час дії?
2. Яке з наведених слів не є прислівником?
1. Які слова є прислівниками у реченні "Він спокійно пройшов повз людей"?
Усі слова є прислівниками в рядку
Усі прислівники місця в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома