Контрольна робота. Народні казки. Тест. 5 клас.

Додано: 12 жовтня 2021
Предмет: Українська література, 5 клас
Тест виконано: 3708 разів
12 запитань
Запитання 1

Продовжіть речення: Казка - це ...

варіанти відповідей

усне народне оповідання про вигадані події, що сприймаються як реальні;

розповідь, що передає уявлення наших предків про створення світу;

усне оповідання про визначні історичні події та їхніх героїв.

Запитання 2

На які групи за змістом поділяють казки?

варіанти відповідей

героїчні, міфологічні, фантастичні ;

про звірів, побутові, фантастичні;

побутові, фантастичні, міфологічні.

Запитання 3

Яке число часто згадується у багатьох народних казках?

варіанти відповідей

5

3

2

Запитання 4

Чому посварилися птиця-жайворонок і миша в казці "Яйце-райце"?

варіанти відповідей

не поділили зерно;

не знайшли яйце;

не мали паляниці.

Запитання 5

Хто рятує парубка у казці "Яйце-райце"?

варіанти відповідей

орел;

золотий заєць;

дівчина-змія.

Запитання 6

"Більше пропало - нехай і це пропадає!"- у казці "Яйце-райце" каже ...

варіанти відповідей

чоловік;

мишка;

змія.

Запитання 7

До якого виду казок належить "Мудра дівчина"?

варіанти відповідей

про звірів;

побутові;

фантастичні.

Запитання 8

Що багатий брат дав бідному в казці "Мудра дівчина"?

варіанти відповідей

молоко;

корову;

гроші.

Запитання 9

Хто в казці "Мудра дівчина" виявився мудрішим?

варіанти відповідей

Маруся;

пан;

багатий брат.

Запитання 10

Кого Дурень підібрав першим на свій корабель у казці "Летючий корабель"?

варіанти відповідей

Морозка;

Обпивайла;

Слухала.

Запитання 11

Яким було третє завдання царя у казці "Летючий корабель"?

варіанти відповідей

з"їсти за один раз шість пар волів жарених і сорок печей хліба;

випити одним духом сорок сорокових кухлів води й сорок сорокових кухлів меду;

добути води живлющої та цілющої.

Запитання 12

Хто в казці "Летючий корабель" каже: "То оце мій меч - а його голова з плеч!"

варіанти відповідей

дурень;

лакей;

цар.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест