Наша планета – Земля

Додано: 15 листопада
Предмет: Природничі науки, 5 клас
6 запитань
Запитання 1

Група результатів 2. Здійснює пошук та опрацьовує інформацію

Земля - третя від Сонця планета Сонячної системи, єдина планета, на якій існує життя.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 2

Група результатів 1. Проводить дослідження природи

Розгляньте малюнок та встановіть відповідність між частинами внутрішньої будови Землі та цифрами, що їх позначають


А) Земна кора

Б) Мантія

В) Ядро зовнішнє

Г) Ядро внутрішнє


варіанти відповідей

1-Г, 2-В, 3-Б, 4-А

1-в, 2-г, 3-Б, 4-А

1-А, 2-В, 3-Б, 4-Г

Запитання 3

Група результатів 3. Усвідомлює закономірності природи

Встановіть відповідність між гірськими породами та умовами їх утворення:

1) Утворюються з магми під час виверження вулканів.

2) Утворюються з уламків давніх порід, що осідали на дні океанів, морів, озер

3) Утворюються під дією високого тиску та температури


А) Осадові гірські породи

Б) Метаморфічні гірські породи

В) Магматичні гірські породи

варіанти відповідей

1-А, 2-В, 3-Б

1-В, 2-А, 3-Б

1-В, 2-Б, 3-А

Запитання 4

Група результатів 1. Проводить дослідження природи

Група результатів 3. Усвідомлює закономірності природи

Виберіть з переліку паливні корисні копалини:

варіанти відповідей

Залізна руда

Нафта

Природний газ

Калійна сіль

Сірка

Кам'яне вугілля

Запитання 5

Група результатів 1. Проводить дослідження природи

Група результатів 3. Усвідомлює закономірності природи

Встановіть відповідність між корисними копалинами та їх прикладом:

1) Паливні

2) Рудні

3) Нерудні (хімічна сировина)

4) Нерудні (будівельна сировина)


А) Сірка, кам'яна сіль

Б) Вапняк, граніт, крейда

В) Залізна руда, мідна руда, марганцева руда

Г) Торф, буре вугілля, природний газ

варіанти відповідей

1-В, 2-Г, 3-А, 4-Б

1-А, 2-В, 3-Г, 4-Б

1-Г, 2-В, 3-А, 4-Б

Запитання 6

Група результатів 2. Здійснює пошук та опрацьовує інформацію

Об’ємна модель планети, зменшена в багато мільйонів разів - глобус

варіанти відповідей

так

ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест