Група результатів 2. Здійснює пошук та опрацьовує інформацію
Земля - третя від Сонця планета Сонячної системи, єдина планета, на якій існує життя.
Група результатів 1. Проводить дослідження природи
Розгляньте малюнок та встановіть відповідність між частинами внутрішньої будови Землі та цифрами, що їх позначають
А) Земна кора
Б) Мантія
В) Ядро зовнішнє
Г) Ядро внутрішнє
Група результатів 3. Усвідомлює закономірності природи
Встановіть відповідність між гірськими породами та умовами їх утворення:
1) Утворюються з магми під час виверження вулканів.
2) Утворюються з уламків давніх порід, що осідали на дні океанів, морів, озер
3) Утворюються під дією високого тиску та температури
А) Осадові гірські породи
Б) Метаморфічні гірські породи
В) Магматичні гірські породи
Група результатів 1. Проводить дослідження природи
Група результатів 3. Усвідомлює закономірності природи
Виберіть з переліку паливні корисні копалини:
Група результатів 1. Проводить дослідження природи
Група результатів 3. Усвідомлює закономірності природи
Встановіть відповідність між корисними копалинами та їх прикладом:
1) Паливні
2) Рудні
3) Нерудні (хімічна сировина)
4) Нерудні (будівельна сировина)
А) Сірка, кам'яна сіль
Б) Вапняк, граніт, крейда
В) Залізна руда, мідна руда, марганцева руда
Г) Торф, буре вугілля, природний газ
Група результатів 2. Здійснює пошук та опрацьовує інформацію
Об’ємна модель планети, зменшена в багато мільйонів разів - глобус
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома