Навчання та пам'ять

Додано: 26 квітня 2021
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 292 рази
12 запитань
Запитання 1

Оберіть поняття, що характеризує навчання: 

варіанти відповідей

пристосувальні зміни, що базуються на попередньому досвіді й розширюють його; 

закарбовування, або імпринтинг, це навчання, в основі якого лежить розпізнавання образів немовляти у перші моменти життя;

найвищою формою навчання є інсайт (осяяння), в основі якого лежить здогадка;

усі перелічені;

Запитання 2

Узагальніть одним поняттям вид пам'яті: здійснюється на рівні рецепторів від органів чуттів; триває частки секунди: 

варіанти відповідей

первинна; 

вторинна;

третинна;

сенсорна;

Запитання 3

Яка ознака характерна для довільного запам’ятовування: 

варіанти відповідей

ґрунтується на багаторазовому повторенні; 

виникає при зацікавленості яскравим, новим об’єктом;

свідоме запам’ятовування, потребує вольових зусиль; 

виникає при появі зацікавленості об’єктом вивчення;

Запитання 4

Яка пам'ять найбільше потрібна для швидкого опановування танцювальних рухів вальсу:

варіанти відповідей

зорова; 

слухова;

логічна; 

моторна;

Запитання 5

Укажіть, що називають здібностями людини:

варіанти відповідей

усвідомлений потяг до якого-небудь виду діяльності;

здатність людини швидко досягати успіху в певній галузі;

сукупність психофізіологічних властивостей, які необхідні для успішного виконання певних видів діяльності; 

здатність точно і адекватно змінювати діяльність під впливом комплексу несприятливих факторів;

Запитання 6

Укажіть, що називається здатністю нервової системи зберігати і відтворювати інформацію без зміни її характеру і змісту:

варіанти відповідей

мотивація;

свідомість; 

пам'ять; 

мислення; 

емоція; 

увага;

Запитання 7

Визначте, яку пам'ять називають оперативною: 

варіанти відповідей

сенсорну; 

первинну;

вторинну;

третинна;

Запитання 8

З'ясуйте, які якості характеризують пам'ять: 

варіанти відповідей

швидкість запам’ятовування; 

точність відтворення; 

швидкість згадування; 

міцність збереження; 

швидкість переключення;

Запитання 9

Укажіть, який фізіологічний механізм є основою короткочасної пам'яті: 

варіанти відповідей

полегшення проходження збудження між нервовими центрами; 

циркуляція збудження між нервовими центрами;

взаємна індукція нервових центрів; 

домінуюче вогнище збудження в одному із нервових центрів; 

Запитання 10

Процес, у результаті якого інформація отримує доступ до механізмів пам'яті та руху і, відповідно, до свідомості, називають : 

варіанти відповідей

емоцією; 

темпераментом;

мотивацією;

свідомістю;

увагою;

збудженням;

гальмуванням;

рефлексом;

Запитання 11

Укажіть види довгострокової пам'яті: 

варіанти відповідей

моторна, образна, чуттєва; 

словесно – логічна, моторна, чуттєва; 

моторна, образна, словесно – логічна, емоційна;

моторна, словесно – логічна, емоційна, чуттєва;

Запитання 12

З'ясуйте значення пам'яті в житті людини:

варіанти відповідей

забезпечує абстрактне навчання суб’єкта;

дає змогу зберігати набутий досвід; 

бере участь у процесі прийняття рішення; 

дає змогу вільно оперувати другою сигнальною системою; 

здійснює аналіз інформації, що надходить із внутрішнього і зовнішнього середовищ;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест