Наземно - повітряне середовище існування, 5 кл

Додано: 11 квітня
Предмет: Природознавство, 5 клас
Тест виконано: 381 раз
10 запитань
Запитання 1

Оберіть чинники неживої природи, які найбільше впливають на живі організми:

варіанти відповідей

світло

фази Місяця

обертання Землі навколо Сонця

температура

вологість

газовий склад атмосфери

Запитання 2

Оберіть правильні твердження:

варіанти відповідей

добовий і сезонний вміст водяної пари в атмосфері непостійний

водозабезпечення залежить від режиму опадів

наявність водойм впливає на водозабезпечення живих організмів

запас грунтової вологи не має важливого впливу на водозабезпечення живих організмів

Запитання 3

Вода допомагає живим організмам регулювати температуру тіла

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 4

Як до дефіциту вологи пристосувався цукровий буряк:

варіанти відповідей

має довге коріння

листя випаровують велику кількість вологи

має розгалужене поверхневе коріння

Запитання 5

Як кактус пристосувався до умов дефіциту вологи?

варіанти відповідей

має довге коріння

має розгалужене коріння

має видозмінене стебло

Запитання 6

Який орган кактусу виконує функцію фотосинтезу?

варіанти відповідей

колючки -видозмінені листки

видозмінене стебло

коріння

квітка

Запитання 7

Листопад восени - це:

варіанти відповідей

спосіб зменшити випаровування вологи рослиною

спосіб збільшити випаровування вологи рослиною

збільшення живлення рослиною

зменшення живлення рослиною

Запитання 8

Оптимальна температура існування більшості живих організмів в наземно-повітряному середовищі - це:

варіанти відповідей

від 0 до +20 градусів за Цельсієм

від +10 до +30 градусів за Цельсієм

від -5 до +30 градусів за Цельсієм

Запитання 9

Більші амплітуди температур характерні для:

варіанти відповідей

водного середовища

грунтового середовища

наземно - повітряного середовища

Запитання 10

До активного польоту здатні:

варіанти відповідей

комахи і птахи (75 % всіх тварин)

комахи, птахи та деякі ссавці (75 % тварин)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест