Які держави були лідерами антигітлерівської коаліції?
Захоплення і насильне приєднання чужої території до країни-агресора - це..... (
Відмова країни від участі у збройних конфліктах та надання допомоги воюючим сторонам - це ....
Із запропонованого списку країн оберіть ті, що стали вогнищами війни у світі у 30-х роках ХХ століття
Політика поступок Великобританії та Франції експансіоністським діям фюрера Німеччини А. Гітлера отримала назву....
в
Про які дії політиків Європи прем'єр-міністр Великобританії Уінстон Черчіль говорив: "... Вони могли обрати або війну, або ганьбу. Вони обрали ганьбу і отримали війну...."
Як події із запропонованого переліку відбулися у 1936 році?
Яка із перелічених подій відбулася раніше за інші?
Про пріорітети якої країни йдеться у висловлюваннях?
Завоювання великих територій у Східній Європи
Встановити «новий порядок» у Європі
Скасування положень Версальського договору
Вісь "Берлін-Рим-Токіо" сформувалася у ..... (вкажіть дату)
Оберіть правильну комбінацію хронологічного порядку подій, що відбувалися напереодні війни
А. Пакт Ріббентропа-Молотова
Б. Приєднання області Клайпеда (Мемель) до Німецького рейху
В. Розчленування Чехо-Словаччини
Г. Вимога надання "коридору" до "німецького" міста Данціг (Гданськ)
Д. Аншлюс Австрії
Оберіть правильну відповідь.
Таємний протокол до радянсько-німецького договору про ненапад (Пакт Ріббентропа-Молотова) від 23 серпня 1939 року передбачав такий розподіл сфер впливу між СРС та фашистсько Німеччиною......
З якою метою створювалася «вісь» Берлін – Рим – Токіо?
Політика «умиротворення» — це __ :
Яка з перерахованих подій є результатом політики "умиротворення” агресора?
Оберіть варіанти відповідей, в яких засвідчено факти формування вісі "Берлін-Рим-Токіо"
«Судетська проблема» інспірована нацистською Німеччиною з метою знайти привід до агресії проти
Яка подія стала приводом до виключення СРСР із Ліги Націй?
Територію якої африканської держави загарбала Італія в 1935—1936 рр.?
Що таке «аншлюс»?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома