Які проблеми порушив Джек Лондон у творі "Жага до життя":
"Дві вмирущі істоти волочилися через пустелю, чекаючи на смерть одна одної". Про кого ці слова?
Яку країну представляє творчість Анни Гавальди?
Що стало "зайвим" для невідомого золотошукача, коли він повертався додому:
Що написала вихователька Марі у характеристиці Грегуара:
Через невдачі з якого предмета Грегуара відрахували зі школи?
У якій школі хотів навчатися Грегуар?
Що Грегуар додав до листа, якого написав директору школи:
Де брала пані Кутняк дітей для своєї школи:
У маскувальному комстюмі Емма була схожа на:
Хто порадив Лукасу і Джиму приєднати до Недогадії ще один острів:
Які головні проблеми порушуються у повісті Анни Гавальда "35 кіло надії"?
Назвіть героїв повісті А. Ґавальда "35 кіло надії"
В якій країні жив і творив дитячий письменник Міхаель Енде?
Жанр твору "Жага до життя"?
Де відбуваються події твору Дж. Лондона " Жага до життя"?
Що сталося з головним героєм твору "Жага до життя"?
Як звали друга героя? ("Жага до життя")
Яка звичка з'явилася у героя наприкінці твору? ("Жага до життя")
Гродуду - це ім'я, яким головний герой називав улюблену іграшку: (35 кіло надії)
Що повинен був зробити Лукас за вказівкою короля? ("Джим Ґудзик...")
Ім'я паротяжихи:
Жанр твору "Джим Гудзик і машиніст Лукас":
Який подарунок приготував герой із "35 кіло надії" своїй учительці:
Головний герой твору "35 кіло надії" :
Твір "35 кіло надії" належить дл літературного жанру:
Визначте ,що сталося з Біллом":
У творіДж.Лондона "Жага до життя" зчучить ідея:
Скільки сірників було в подорожнього?
На яких життєвих цінностях автор зосереджує увагу в творі "Жага до життя"?
Де найкраще місце у світі було для Грегуара?
Джим Ґудзик і машиніст Лукас прибули до Драконового міста для того, щоб...
Що пов'язувало Джима і Лукаса?
Оберіть моральні цінності у творі М.Енде (декілька правильних відповідей):
Альфонс за чверть за дванадцяти - це
Хто подарував Грегуару (Анна Гавальда, «35 кіло надії») книгу « Тисяча справ для умілих рук»?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома