Через 6 місяців після пологів у жінки 22 років з'явились скарги на імперативні поклики до сечовипускання, затерпання та важкість в ногах. 2 роки тому у неї був випадок раптової втрати зору на праве око, яка після лікування в очному відділенні повністю пройшла. Для якого захворювання є типовими дані скарги?
Вас викликали до пацієнта, у якого відмічається підвищення температури тіла, багаторазове блювання, ригідність м’язів потилиці, позитивний симптом Керніга. Назвіть синдром.
Для поліомієліту характерними ознаками є:
Хворий 35 років скаржиться на головний біль, блювання, двоїння в очах. Захворіла 15 днів тому. Захворювання розвинулося поступово на тлі підвищеної температури тіла. Обєктивно: позитивний менінгеальний симптомокомплекс. Правобічна анізорефлексія. У спинномозковій рідині - лімфоцитарний цитоз, зниження рівня глюкози. Встановіть попередній діагноз:
Кліщовий весняно-літній енцефаліт супроводжується:
Хворий 40 років скаржиться на головний біль, біль в очних яблуках, блювання, гарячку. Свідомість непорушена, збуджений, температура тіла 38,9 С. Функція черепних нервів не порушена. Виражена загальна гіперестезія, менінгеальні симптоми. Сухожильні і черевні рефлекси пригнічені. У лікворі - лімфоцитарний цитоз. Установіть попередній діагноз.
Хвора 18 років скаржиться на порушення сечовипускання, слабкість у ногах. Хворіє 2 місяці. Захворювання почалося без видимих причин. При огляді ністагм, знижена глибока чутливість обох стоп, сухожильні рефлекси на ногах підвищені, відсутні черевні рефлекси. Установіть діагноз:
Запалення мозкових оболонок це:
Дитина 5 років поступила зі скаргами на підвищену температуру тіла, нудоту, блювання, біль у животі, пронос. Через 3 дні розвинулася слабкість мязів обличчя, порушення мови, ковтання, сонливість. Наросла слабкість у ногах, особливо проксимальних відділах, рефлекси з ніг не викликаються, патологічні рефлекси відсутні. Порушень чутливості не виявлено. У спинномозковій рідині клітинно-білкова дисоціація.
Для туберкульозного менінгіту характерно:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома