Хворий 70 років після прийому гарячої ванни втратив свідомість на декілька хвилин, відчув слабкість у правій руці, була порушена мова. Через 3 години стан нормалізувався. Це:
При різкому зниженні артеріального тиску вводимо:
Хворий 62 років виписаний додому з неврологічного відділення, де знаходився на лікуванні з приводу геморагічного інсульту. Які періоди реабілітації розрізняють під час відновного лікування даного хворого?
Вас викликали до хворої, яка знаходиться без свідомості. Зі слів родичів захворіла гостро.При огляді: шкіра обличчя гіперемована, зіниці S=D,очі повернуті вправо, реагують на світло, при диханні ліва щока “парусить”, ліва нога ротована назовні. Позитивний симптом Бабінського зліва. Який найбільш імовірний діагноз?
З метою запобігання виникненню повторного ішемічного інсульту хворому призначають:
У хворої 48 років уранці раптово ослабли ліві кінцівки. Обєктивно: притомна, зіниці однакові, рухи очних яблук у повному обсязі, легка згладженість лівої носогубної складки, ковтання не порушене, лівобічний геміпарез (4 бали), менінгеальні симптоми відсутні. Через пів доби обсяг рухів та сила в кінцівках відновилися. Установіть діагноз.
У хворої 68 років вранці ослабли праві кінцівки, порушилася мова, артеріальний тиск 160/90 мм рт ст, непритомності не було, обєктивно притомна,елементи моторної афазії, зіниці однакові, рухочних яблук в повному обсязі,згладжена поава носо-губна складка, зниження сили мязів правих кінцівок. На компютерній томографії виявлено зону зниженої щільності у лівій лобово-скроневій ділянці. Установіть діагноз:
Гіпертонічний криз характеризується:
Хворий 67 років скаржиться на слабкість у правій руці, яка наростала поступово протягом доби, обєктивно повністю орієнтований у часі і просторі, черепні нерви без особливостей, розладів чутливості немає, сухожильні рефлекси справа вищі, при компютерно-томографічному дослідженні в підкірковій ділянці зліва виявлено вогнище зниженої щільності. Установіть діагноз:
Що не характерно для субарахноїдального крововиливу:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома