«Німеччина та Італія в 1815-1847 рр.»

Додано: 17 січня
Предмет: Всесвітня історія, 9 клас
Тест виконано: 1 раз
9 запитань
Запитання 1

Оберіть правильне твердження щодо Австрійської імперії

варіанти відповідей

за своїм державним устроєм була абсолютною монархією з необмеженою владою імператора.

 вона була однонаціональною країною

 вона перетворилася на республіку після утворення Митного союзу

  територія була розділена між сусідніми державами

Запитання 2

Оберіть ті варіанти ,що стосуються політичного розвитку Німеччини в 1815 - 1847 рр .(3 правильних варіанти )

варіанти відповідей

1815-1847 рр. стали періодом формування передумов для об’єднання країни

Сейм Німецького союзу збирався в Берліні

До створеного Німецького союзу входили Австрія та Пруссія 

Кожна з держав німецького союзу мала свого монарха, уряд, армію, митні тарифи, грошову й судову системи.

Сейм Німецького союзу збирався у Франкфурті-на-Майні, 

Держави Німецького союзу мали одного правителя ,спільний уряд,армію,митні тарифи, грошову і судову системи

Запитання 3

18 німецьких держав об’єдналися в Митний союз, учасники якого скасовували мито на товари, що перевозилися через їхні кордони. Коли це відбуорся?

варіанти відповідей

1815 р.

1824 р.

1834 р.

Запитання 4

Яку державу Європі називали "клаптиковою монархією "?

варіанти відповідей

Росію

Австрію

Німеччину

Прусію

Запитання 5

Ким бум Клеменс Меттерніх ?

варіанти відповідей

імператор Австрії

міністр закордонних справ Австрії

імператор Німеччини

Запитання 6

Оберіть варіанти ,які стосуються діяльності К. Меттерніха (4 варіанти )

варіанти відповідей

був міністром закордонних справ і фактичним главою уряду в 1809-1821 рр. та канцлером у 1821-1848

він першим розкрив взаємозв’язок між розвитком економіки й національним об’єднанням Німеччини.

його зовнішня політика сприяла поверненню Австрії до складу великих держав. 

намагався засобами політичної реакції зберегти панування над неавстрійськими народами імперії

пропагував ідею об’єднання німецьких держав

намагався надати неавстрійськими народами імперії автономію у складі імперії

він ввів у тогочасну європейську дипломатію терміни «політика рівноваги у Європі», «політика союзів», «політика європейської безпеки». 

Запитання 7

Оберіть варіанти ,які стосуються Італії і 1815 - 1847 рр (4 правильних відповіді )

варіанти відповідей

решенням Віденського конгресу територію держави переділили на вісім королівств і герцогств, а в північно-східній частині утворили Ломбардо-Венеціанське королівство, що входило до складу Австрійської імперії. 

Італія після Віденського конгресу здобула незалежність і розвивалася самостійно

У 1818 р. в Ломбардії граф Федеріко Конфалоньєрі очолив таємне товариство «Італійська федерація». Метою організації було звільнення від австрійського панування, здобуття незалежності й створення конституційної монархії в Північній Італії.

Період від кінця XVIII ст. до 1870 р. в італійській історії називають «епохою Рісорджименто» (Відродження).

За рівнем економічного розвитку Італія суттєво поступалася Великій Британії, Франції і навіть Пруссії. 

За рівнем економічного розвитку Італія знаходилася на одному рівні з розуитку з провідними державами світу.

Розвиток сільського господарства відбувався дуже швидкими темпами . Селяни мали достатньо землі,промисловий переворот відбувався активно , впроваджувалося житлове будівництво ,розвивалася промисловість .

Запитання 8

Карбонарії — це ? .

варіанти відповідей

період розгортання національно-визвольного руху й боротьби за відродження італійської державності.

члени таємної політичної організації, що існувала на початку XIX ст. в Італії й боролася проти чужоземного гноблення, за возз’єднання країни

адміністративно - територіальна одиниці Італії ,яка за рішенням Віденського конгресу знаходилася в підпорядкуванні Австрії

Запитання 9

Організував "Молоду Італію " - єдину загальноіталійську національно-революційну організацію. Він сформулював принцип «кожній нації — держава» і розгорнув боротьбу за створення італійської національної держави.

про кого йдеться?

варіанти відповідей

Джузеппе Гарібальді

Вінченцо Джоберт

Джузеппе Мадзіні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест